دانش آموزان مستعد سوارکار شناسائی و تحت آموزش قرار خواهند گرفت

۱۴۰۱/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۹:۱۳
کد خبر: ۱۴۰۴۱۲۹
دانش آموزان مستعد سوارکار شناسائی و تحت آموزش قرار خواهند گرفت
رئیس هیات سوارکاری شهرستان رودسر گفت: دانش آموزان مستعد سوارکار رودسری شناسائی و تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد حسن رهبر صحنه سرائی در نشست با سرپرست و معاونین  آموزش و پرورش رودسر با بیان اینکه یکی از اهداف هیات سوارکاری شهرستان شناسائی استعدادهای سوارکاری می باشد اظهار داشت: بهترین نوع شناسایی استعدادها در سطح مدارس می باشد که این امر با همکاری آموزش و پرورش محقق خواهد شد.

وی با اشاره به وجود دانش آموزان مستعد و علاقه مند به این رشته ورزشی گفت: در حال حاضر نیز تعدادی از دانش آموزان در باشگاه سوارکاری آراسب رودسر زیر نظر مربی رسمی فدراسیون در حال یادگیری سوارکاری بصورت رسمی و حرفه ای هستند.

رهبر صحنه سرائی با اعلام آمادگی این هیات جهت شناسایی استعدادها در سطح مدارس افزود: آماده میزبانی از دانش آموزان و  اولیاء آنان بهمراه اولیاء مدارس در تنها باشگاه سوارکاری شهرستان هستیم و تلاش بر این است دانش آموزان با این ورزش اصیل که در اسلام نیز به آن اشاره شده آشنا و بصورت حرفه ای و قهرمانی این ورزش جذاب و مهیّج را دنبال کنند و معتقدیم این دانش آموزان آینده سازان این ورزش در سطح شهرستان، استان و ملی خواهند بود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش رودسر هم در این نشست با بیان اینکه برای تحقق استعدادیابی در بین دانش آموزان آمادگی کامل وجود دارد و از این موضوع استقبال می کنیم افزود: بی تردید یکی از اهداف آموزش و پرورش آشنایی دانش آموزان با ورزش بویژه ورزش هایی جذاب مانند سوارکاری است.

مهدی شیرین زاده ابراز امیدواری کرد با تفاهم های صورت گرفته بین این اداره و هیات سوارکاری و با توجه به وجود ظرفیت خوب باشگاه رد شهرستان روزهای خوبی در انتظار دانش آموزان مستعد این رشته در شهرستان باشد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز