حضور ۵۶ تیم گشت پلیس در گردنه‌های برف‌خیز استان گیلان

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۹:۴۹
کد خبر: ۱۴۰۷۶۵۸
حضور ۵۶ تیم گشت پلیس در گردنه‌های برف‌خیز استان گیلان
فرمانده انتظامی گیلان در نشست مشترک پلیس گیلان و روسای پلیس راه‌ها و مدیران کل راهداری‌های استان های همجوارگفت: در طرح زمستانی پلیس گیلان، 56 تیم گشت خودرویی به منظور کمک‌رسانی به مردم در گردنه‌های برف‌خیز استان استقرار خواهند یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سردار "عزیزاله ملکی" در مراسم نشست مشترک استان‌های همجوار در گیلان که با حضور روسای پلیس راه‌ها و مدیران کل راهداری‌های استان های زنجان، قزوین و اردبیل به منظور اجرای هرچه بهتر طرح زمستانی و پیشگیری از انسداد معابر در سالن شهید سلیمانی ستاد انتظامی رشت برگزار شد اظهار داشت: 56 تیم گشت خودرویی به منظور کمک‌رسانی به مردم در گردنه‌های برف‌خیز استان استقرار خواهند یافت.

وی با با بیان اینکه این طرح در گردنه‌های برف‌خیز اجرا خواهد شد خاطرنشان کرد: با توجه به تجارب سال‌های گذشته طرح زمستانی پلیس گیلان در محور‌های جلگه‌ای استان نیز به صورت ویژه اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی گیلان یکی از اهداف اصلی اجرای این طرح را مدیریت ترافیک و پایش تخلفات رانندگی با هدف کاهش جانباختگان و تخلفان ترافیکی قلمداد کرد و اذعان داشت: تسهیل در عبور و مرور و کنترل ایمنی وسایل نقلیه در کلیه معابر برون‌شهری در زمان تغییرات وضعیت جوی و بارش‌ها و مدیریت بر حوادث احتمالی ترافیکی با همکاری و هماهنگی سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه و اطلاع‌رسانی به‌موقع وضعیت راه‌های استان از طریق رسانه‌های جمعی از اهداف دیگر اجرای این طرح است.

این مقام ارشد انتظامی رضایتمندی حداکثری شهروندان از اجرای طرح زمستانی را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: پلیس و سایر دستگاه‌های متولی اجرای این طرح، خدمتگزاران مردم هستند و برای امنیت و آسایش هموطنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مربوطه برای شناخت وظایف تعیین شده هریک از سازمان‌ها است گفت: نتیجه این تعاملات و همکاری‌ها باید خدمت مطلوب به هموطنان باشد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر حضور موثر دستگاه‌های متولی طرح زمستانی در محورهای برف‌گیر تصریح کرد: پلیس در کنار سایر دستگاه‌های متولی این طرح در اجرای وظایف خود مصمم است.

گفتنی است در اجرای طرح زمستانی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر، اورژانس و فوریت‌های پزشکی با پلیس همکاری و مشارکت دارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز