اخذ نمایندگی شرکت چاپ و نشر بازرگانی برای اولین بار در گیلان

۱۴۰۱/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۵:۵۵
کد خبر: ۱۴۱۴۱۸۹
اخذ نمایندگی شرکت چاپ و نشر بازرگانی برای اولین بار در گیلان
مدیرعامل موسسه کارآفرینان شایسته فاخر (گروه دانش بنیان کاشف) گفت: برای اولین بار نمایندگی رسمی شرکت چاپ و نشر بازرگانی در گیلان اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ روهام قلیچی از اخذ نمایندگی شرکت چاپ و نشر بازرگانی در گیلان خبرداد و اظهار کرد: این شرکت وابسته به موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی ایران(وزارت صمت) است.

وی افزود: کلیه کتابهای مرتبط با حوزه مدیریت، بازرگانی ، بازاریابی، فروش، گمرک، بازرگانی بین الملل ،توانمندسازی مدیران و … در این شرکت که توسط برترین اساتید نگارش شده، عرضه می گردد.

قلیچی با بیان اینکه شرکت چاپ و نشر بازرگانی از قدیمی ترین چاپخانه ها و انتشارات کشور محسوب می شود، ادامه داد: در مباحث مرتبط با حوزه فعالیت دانشجویی، اساتید و مراکز دانشگاهی، علمی و پژوهشی استان آمادگی داریم مقالات تدوین شده را به چاپ برسانیم.

وی تصریح کرد: شرکت چاپ و نشر بازرگانی دارای فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی با رتبه پژوهشی است که یکی از معتبرترین مجلات علمی و پژوهشی در کشور است .

قلیچی با بیان اینکه این نشریه هر سه ماه یکبار چاپ می شود، خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد که مقالات دکتری در حوزه بازرگانی، مدیریت و اقتصاد را پس از بررسی و داوری در شورای سر دبیری به چاپ برساند.

همچنین آمادگی داریم به اساتیدی که تمایل به چاپ کتابشان هستند خدمات لازم را انجام دهیم.

مدیرعامل گروه دانش بنیان کاشف گفت: علاقمندان می توانند جهت دریافت خدمات به دفتر نمایندگی شرکت چاپ و نشر بازرگانی در گیلان، واقع در رشت، بلوار شهید انصاری، بعد از راهنمایی و رانندگی، کوچه فردوسی، موسسه کارآفرینان شایسته فاخر مراجعه و یا با شماره پنج رقمی ۳۴۲۴۵-۰۱۳ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز