برگزاری نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان برای اولین بار در گیلان

۱۴۰۱/۱۰/۱۵ - ۲۰:۵۰:۰۹
کد خبر: ۱۴۱۹۴۴۶
برگزاری نمایشگاه خدمات  کسب و کار با رویکرد دانش بنیان برای اولین بار در گیلان
دبیر اجرائی اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار در گیلان گفت: نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان در دی ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ روهام قلیچی اظهار کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در استان طی سه روز  از ۲۱ تا ۲۳ دی ماه برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران در سطح ملی چندی پیش در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، افزود: گیلان به عنوان اولین استان در کشور است که شاهد برگزاری این رویداد خواهد بود.

وی افزود: در این نمایشگاه فعالان این عرصه حضور موثری خواهند داشت و خدمات خود را در حوزه کسب و کار در بخش صنعت، معدن، خدمات، تجارت و... در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در شهر رشت برگزار خواهد شد.

دبیر اجرائی نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد، نمایش توانمندی های افراد و شرکت های مرتبط کشورمان در این حوزه است تا بازدیدکنندگان و علاقمندان بیش از پیش با توان بالای افراد در حوزه کسب و کار آشنا شوند.

وی با اشاره به دایر شدن میزهای مشاوره و توسعه خدمات کسب و کار و ارائه مشاوره های مرتبط با این حوزه در نمایشگاه مذکور گفت: از دیگر اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه، کمک به ارتقای فضای کسب و کار استان و دستیابی به رتبه های بالاتر استان گیلان در کشور در این زمینه است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با کمک دستگاههای اجرایی و تشکلهای مرتبط بخش خصوصی و ارائه مشاوره ها و خدمات حمایتی لازم، شاهد افزایش فضای امید آفرینی، نشاط  و نیز ارتقای سطح دانش و مهارتهای جوانان و نوجوانان در کنار صاحبان کسب و کارها و مدیران بنگاههای اقتصادی باشیم.

قلیچی افزود: با توجه به رویکرد دانش بنیان این نمایشگاه، در کنار اساتید، موسسات ارائه دهنده خدمات در حوزه کسب و کار، شرکتهای مشاوره ای و واحدهای تولیدی و خدماتی، فضاهایی نیز به حضور شرکتهای فناور، نوآور ، صنایع خلاق، دانش بنیان و استارتاپ ها و نیز مراکز علمی و پژوهشی اختصاص یافته است.

قلیچی با اشاره به برنامه های علمی و اجرایی نمایشگاه مذکور گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ ، بیش از ۳۰ سخنرانی توسط اساتید ملی و استانی، سینما کارآفرینی و تحلیل فیلم برای دانش آموزان، دانشجویان و جوانان، ارائه تجربیات کارآفرینان موفق و غیر موفق کشور و استان، رونمایی و ارائه توضیحات در خصوص برخی سامانه های ارائه دهنده خدمات در حوزه کسب و کار از جمله برنامه های این نمایشگاه می باشد.

وی در ادامه گفت: برگزاری بازدیدهای دانش آموزان و دانشجویان، از این نمایشگاه، در قالب طرح ایران گشت، با همکاری اداره کل صمت، آموزش و پرورش، بنیاد نخبگان و دانشگاههای استان یکی دیگر از برنامه های موثر این نمایشگاه خواهد بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما