دعوت از فعالان حوزه کسب و کار برای بازدید از نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار گیلان

۱۴۰۱/۱۰/۲۲ - ۲۱:۰۶:۱۴
کد خبر: ۱۴۲۲۲۰۶
دعوت از فعالان حوزه کسب و کار برای بازدید از نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار گیلان
مجری نمایشگاه خدمات کسب و کار در گیلان گفت: از همه علاقمندان و فعالان در حوزه‌های کسب و کار استان دعوت می شود فردا جمعه ۲۳ دی ماه در آخرین روز برگزاری نمایشگاه مذکور، از آن بازدید به عمل آورند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ روهام قلیچی اظهار کرد: با توجه به اینکه اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار در سطح ملی در شهریور ماه در سال جاری  با  هدف‌گذاری برای مجموعه های  خدمات رسان  به عنوان حلقه اتصال در بین تولید کنندگان و صادرکنندگان و  واحد‌های صنعتی  برگزار شد، برپایی چنین نمایشگاهی در استان گیلان ضروری بود.

 وی افزود: خوشبختانه در بین  استان های کشور عزیزمان، استان گیلان این افتخار را داشت که به عنوان اولین استان با حضور ۱۰۳ شرکت که  ۲۰ شرکت آن دانش بنیان و ۴۰ واحد تولیدی خلاق هستند، اولین نمایشگاه تخصصی خدمات کسب و کار را از تاریخ ۲۱ دی ماه سال جاری تا ۲۳ دی ماه امسال برگزار کند‌.

قلیچی با اشاره به بازدید پرشور دانش آموزان و دانشجویان و فارغ اتحصیلان از نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان خاطرنشان کرد: از همه علاقمندان دعوت می شود حتما در فرصت باقی مانده از نمایشگاه خدمات کسب و ‌کار گیلان بازدید کنند.

مجری نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان تصریح کرد: فردا جمعه فرصت بسیار خوبی  برای بازدید از نمایشگاه است و از تمامی فعالین حوزه کسب و کار استان دعوت می‌شود برای بازدید حضور یابند.

قلیچی با تاکید بر اینکه حمایت مسئولین  از فضای خدمات کسب و کار استان ضروری است، خاطرنشان کرد: از کلیه دستگاه های اجرایی متولی در امر خدمت رسانی به کسب و کارها انتظار داریم بیش از پیش به بهبود وضعیت فضای موجود بپردازند.

وی تصریح کرد: با توجه به فضای موجود در کسب و کار، این نمایشگاه برای ایجاد نشاط و ارتقای انگیزه برای توسعه فعالیت در میان صاحبان کسب و کار تاثیرگذار است.

وی گفت: بیش از سی سخنران در پاویون مشاوره توسعه کسب و کار در حال  اجرای برنامه هستند و از تمام کسانی که نیاز به مشاوره دارند دعوت می شود برای بازدید و شنیدن توصیه های مشاوران و اساتید سخنران به نمایشگاه تشریف بیاورند.

قلیچی تصریح کرد: نمایشگاه خدمات کسب و کار گیلان به همت گروه دانش بیان کاشف و  موسسه کارآفرینان شایسته فاخر برگزار شده است که مسئولیت  علمی نمایشگاه خدمات کسب و کار ملی را نیز برعهده داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز