شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای غیربومی منازل

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۶:۲۷
کد خبر: ۱۴۲۵۴۰۳
شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای غیربومی منازل
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی سارقان حرفه‌ای غیربومی منازل و دستگیری متهمان در شهرستان رضوانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ "علیرضا حدادی"  با بیان اینکه سرقت اصلی‌ترین مؤلفه‌ای است که امنیت اجتماعی جامعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، اظهار داشت: پیشگیری از وقوع سرقت، برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، مهمترین اولویت مجموعه انتظامی است.

وی به وقوع سرقت‌های متعدد از منازل مسکونی در شهرستان‌های رشت، فومن و رضوانشهر، توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 207 با شیوه و شگردهای خاص خبر داد و گفت: شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان به بررسی شیوه، شگردها و مستندات به جا مانده از متهمان در صحنه‌های سرقت توسط کارآگاهان آگاهی اشاره کرد و بیان داشت: محل اختفاء متهمان در شهرستان رضوانشهر شناسایی و ماموران با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: سارقان با بی‌توجهی به دستور پلیس، با تیراندازی به سمت خودروی ماموران با یک دستگاه خودروی 207، از محل اختفای خود متواری شدند.

سرهنگ حدادی از تیراندازی متقابل ماموران به سمت خودروی متهمان غیربومی جهت متوقف نمودن آن خبر داد و افزود: خودروی متهمان پس از طی مسافتی متوقف و 3 سرنشین آن پس از فرار در عملیات تعقیب و گریز دستگیر و یکی از آنها به علت جراحات وارده در اثر تیراندازی، به بیمارستان منتقل شد.

وی از کشف 2 قبضه سلاح سرد و مقادیری طلا و جواهرات سرقتی، یک پلاک خودرو مسروقه از خودروی مذکور اشاره کرد و بیان داشت: تحقیقات پلیس در خصوص کشف زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان نقش مردم در پیشگیری از وقوع سرقت را بسیار مهم قلمداد کرد و اذعان داشت: توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس می‌تواند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها جلوگیری کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز