برگزاری رویداد تلویزیونی اتم در استان گیلان

۱۴۰۱/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۱:۰۶
کد خبر: ۱۴۲۵۴۰۵
برگزاری رویداد تلویزیونی اتم در استان گیلان
فیروز عزت دوست سه ساری از برگزاری رویداد کشوری اتم که مخفف الگوها و تجربه های موفق مردمی است در استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ عزت دوست گفت : رویداد اتم(من یک اتم هستم)،برنامه ای تلویزیونی ویژه شبکه یک سیما با محوریت حل مسائل عمومی کشور به صورت خلاقانه و از طریق مشارکت مردمی است و بهترین افراد را در این زمینه معرفی میکند.

 
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت:این رویداد با تمرکز بر حل مسائل عمومی درکشور ،استان و شهرستان و با تاکید بر توانایی جوانان در حل مسئله برگزار می شود که برترین های آن،بخش اعظمی از امتیازات جوان برتر سال را کسب می کنند.
 
وی افزود: داوطبان می‌توانند در عرصه‌های مختلف از جمله سلامت، تفریح ، آموزش، محیط زیست، مطالبات اجتماعی، خدمات شهری، ورزش، کسب و کار، سبک زندگی، خیریه و گردشگری در این رویداد شرکت کنند.
 
عزت دوست گفت : رویداد اتم در استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ، دستگاههای عضو ستاد ساماندهی امور جوانان وستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این استان انجام می‌شود برگزیدگان به رویداد کشوری اعزام می‌شوند.
 
معاون امور جوانان گیلان افزود این رویداد در نیمه دوم بهمن ماه در استان برگزار می شود و تا کنون 2 جلسه هماهنگی با نماینده رویداد اتم در گیلان برگزارشده و نامبرده به دستگاههای اجرایی نیز برای هماهنگی و بهتر برگزاری برنامه معرفی شده واین اداره با بکار گیری ظرفیت مشارکت های گروه های مردمی ،سمن هاوتشکل ها نیز بهره خواهد برد.
عزت دوست گفت ؛ گروه ها و اشخاص داوطلب با ارسال پیامک من یک اتم هستم به شماره ۱۰۰۰۲۳۳۹و یا سامانه atomtv.ir می توانند ثبت نام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز