استاندار گیلان : دشمن از حضور موفق سپاه کنار مردم مستاصل شده است

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۶:۰۲
کد خبر: ۱۴۲۶۱۴۵
استاندار گیلان : دشمن از حضور موفق سپاه کنار مردم مستاصل شده است
نماینده عالی دولت در گیلان ضمن محکومیت اقدام نابخردانه و خصمانه پارلمان اروپا و حمایت همه جانبه از نهاد مردمی و انقلابی سپاه، این مجموعه ارزشمند را مایه افتخار ایران اسلامی و واهمه دشمنان برشمرد و گفت: استیصال دشمن از حضور موفق سپاه کنار مردم و پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور در ستاد فرماندهی سپاه قدس استان، ضمن محکومیت اقدام نابخردانه و خصمانه پارلمان اروپا و قدردانی از زحمات و حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی، با سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار گیلان در این دیدار با بیان اینکه اقدام خصمانه و کینه جویانه اتحادیه اروپا و کشورهای غربی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان‌دهنده استیصال دشمن از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: دشمن وقتی در تحریم‌های ظالمانه علیه کشور و ملت، فتنه، آشوب ها و اغتشاشات اخیر در کشور با شکست مواجه شد دست به این اقدام خصمانه و از روی ضعف و استیصال زد.

اسدالله عباسی رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول 44 سال گذشته و در مقابل اقدامات استکبار را ولایتمداری مردم با بصیرت و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی دانست و گفت: رمز موفقیت این نظام مقدس بر محور ولایت، خانواده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و نهادهای انقلابی است.

 وی تصریح کرد: وقتی استکبار متوجه نقشه راه درست کشور بر پایه ولایت شد با تروریستی خواندن سپاه پاسداران اوج ضعف و شکست خود را نشان داد.

 وی با تأکید بر لزوم توجه به برنامه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی افزود: دشمنی غرب و اتحادیه اروپا بر همگان مشخص است و این رفتار عجولانه و از روی ناتوانی اتحادیه اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان‌دهنده نقش این نهاد انقلابی در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار گیلان تاکید کرد:  دولت انقلابی و مردمی و سایر ارکان این کشور در کنار نهاد مردمی و انقلابی سپاه بوده و سپاه پاسداران را از خودمان می‌دانیم.

وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس در شکست داعش و ایجاد امید و انگیزه در بین ملت‌های آزادی‌خواه جهان بیان کرد: مکتب سپاه پاسداران پیروی از امام راحل(ره)، منویات مقام معظم رهبری و مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و این نهاد مقدس با شکست غده سرطانی داعش که محصول خود کشور آمریکا است، باعث ایجاد انگیزه و امید در بین ملت‌های آزادی‌خواه جهان به ویژه ملت‌های مسلمان شد.

عباسی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را وظیفه دولت انقلابی دانست و تصریح کرد: دولت در تمامی عرصه‌ها در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا دست در دستان هم بر مشکلات فائق آمده و به پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف کمک کنیم.

وی ادامه داد: بر خود وظیفه دانستم امروز به نمایندگی از دولت در استان گیلان به دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان آمده و حمایت مجموعه دولت در گیلان را از سپاه اعلام کرده و خود را یک سپاهی و بسیجی می‌دانیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه ثمره انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: مردم ایران هیچگاه اقدامات سپاه در روزهای کرونایی، ساخت مسکن محرومین، زلزله، سیل و آبرسانی به روستاهای کشور را فراموش نخواهند کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان: تمامی اقدامات سپاه بر پایه مردم و با کمک مردم است/ جدیت استاندار گیلان در تسریع امور مردم و پیشرفت پروژه ها اثربخش است

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصاره ملت و برگرفته از ملت ولایتمدار ایران اسلامی است، اظهار کرد: اقدام اتحادیه اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران در واقع تحریم ملت ایران است زیرا سپاه در تمامی عرصه و بحران‌ها از جمله سیل، زلزله، برف و کرونا در کنار ملت ایران بوده است.

سردار محمد عبدالله‌پور با تأکید بر لزوم توجه به همکاری، وحدت و همدلی موجود میان ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر یک کشور بی‌طرف به اقدامات سپاه در حوزه امنیتی، مقاومت، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی نگاه کند به راحتی متوجه خواهد شد که تمامی اقدامات سپاه بر پایه مردم و با کمک مردم است.  

وی با بیان اینکه اتحادیه اروپا با  تروریست اعلام کردن و تحریم سپاه پاسداران دنبال‌رو سیاست شیطان بزرگ یعنی آمریکا است، تصریح کرد: این اقدام اتحادیه اروپا فاقد مبنای حقوقی است ثانیا کشورهای غربی و استکبار تاکنون هر اقدامی که می‌شد علیه نظام انقلاب اسلامی و مردم انجام داده و این اقدام اخیر اتحادیه اروپا تکمیل پازل جنگ روانی است که قطعا با شکست مواجه خواهند شد.  

فرمانده سپاه قدس گیلان کار دشمن را تلاش برای انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران با چنین اقداماتی از مسیر خود دور نشده و بلکه باعث وحدت و همدلی بیشتر میان دولت، ملت، سپاه و سایر ارگان‌های نظامی و غیر نظامی می‌شود و عزم و اراده ما در حل مشکلات کشور و پیشبرد اهداف کشور را بیشتر می‌کند.

عبدالله‌پور با اشاره به استیصال استکبار از ایستادگی مردم ایران در مقابل انواع فشارهای جنگ سخت و نرم افزود: اتحادیه اروپا با تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه به ملت ایران این پیغام را ارسال کرد که مسیر مردم و انقلاب مسیری رو به تعالی است، لذا سپاه، دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه با وحدت بیشتر به سمت پیشرفت و توسعه کشور حرکت می‌کنیم.

وی با قدردانی از حمایت همیشگی و حضور دکتر عباسی استاندارگیلان در کنار سپاه، گفت: جدیت استاندار گیلان بعنوان نماینده دولت سیزدهم که مردم به آن امیدوار هستند، در تسریع امور مردم و پیشرفت پروژه ها اثربخش است.

وی ادامه داد: در کنار همه فعالیت های گسترده دولت مردمی و انقلابی در استان، شاهد آنیم که با پیگیری مجدانه استاندار و با جدیت و نظارت بر علمکرد ها از جمله تامین مصالح برای پروژه های عمرانی، جلوی هرگونه بهانه جویی برای تعلل در اجرای امور گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز