سرمربی سابق تیم ملی کاراته:

پیشنهادی برای سرپرستی فدراسیون کاراته دریافت نکردم

۱۳۹۴/۰۱/۱۹ - ۰۸:۵۷:۵۷
کد خبر: ۲۷۵۸۴۲
پیشنهادی برای سرپرستی فدراسیون کاراته دریافت نکردم
تا به این لحظه هیچ صحبت رسمی با من برای سرپرستی فدراسیون کاراته نشده و این خبر را تکذیب می‌کنم.

مسعود رهنما، سرمربی سابق تیم ملی کاراته، در گفتگو با خبرگزاری برنا در گیلان در خصوص معرفی مربیان تیم‌های ملی از سوی مسئولان فدراسیون گفت: مربیان تیم ملی از سوی مسئولان فدراسیون و مدیریت فنی تیم‌های ملی که سابقه خوبی در کاراته دارد معرفی شده‌اند و فکر می‌کنم  جامعه کاراته به آن بلوغ رسیده که کادر فنی را خودش انتخاب کند.

وی در ادامه با حمایت از کادر فنی فعلی افزود: ما در کادر فنی شاهد حضور مربیان سازنده و یکسری افراد تحصیل‌کرده هستیم و من هم به عنوان یکی از اعضای جامعه کاراته وظیفه دارم کادر فنی فعلی را حمایت کنم.

سرمربی سابق تیم ملی کاراته گفت: مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش در حوزه‌های فنی با هیچ کسی عهد و اخوت نباید ببندد و ملاک اصلی آنها عملکرد کادرفنی باید باشد.

رهنما د ر ادامه خاطرنشان کرد: امسال مسابقات جهانی در رده‌های پایه و مسابقات قهرمانی آسیا در رده بزرگسالان را پیش رو داریم که امیدواریم ملاک ارزیابی کادر فنی کسب نیجه در این رویدادها باشد.

مدیرکل ورزش استان گیلان همچنین در خصوص شایعات حضورش به عنوان سرپرست فدراسیون کاراته گفت:  تغییرات پی در پی در راس ریاست فدراسیون کاراته به این رشته آسیب می‌زند اما تا به این لحظه هیچ صحبت رسمی با من نشده است و این مباحث را تکذیب می‌کنم.

وی افزود :تیم ملی در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی عملکرد مثبتی داشته و این نتیجه مزد زحمات کادر فنی و مسئولان فدراسیون کاراته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز