آغاز ثبت نام آزمون جامع استعداد یابی ورزشی در رشت

۱۳۹۴/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۰:۲۱
کد خبر: ۲۹۲۵۳۸
آغاز ثبت نام آزمون جامع استعداد یابی ورزشی در رشت
ثبت نام آزمون جامع استعدیابی ورزشی آغاز شد .

زیگساری کارشناس ارشد تربیت بدنی ورئیس هیئت کاراته رشت در گفتگوبا خبرگزاری برنا در گیلان گفت : طرح جامع استعدادیابی ورزشی ویژه پسران به صورتی است که کودکان از رده سنی 6 تا 15 سال می توانند با شرکت دراین آزمون استعدادیابی از نظرعلمی و ورزشی موردارزیابی قرار گیرند.

حامد زیگساری افزود : پس از این آزمون استعدادیابی دوروزه که در تاریخ چهارم و پنجم تیرماه در سالن بسکتبال شهید عضدی رشت برگزار می شود به  شرکت کنندگان 10 رشته ورزشی که در آن از نظر جسمانی و روانی مستعد هستند پیشنهاد می شود .

کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته ایران گفت : این آزمون جامع استعدادیابی با هماهنگی اداره کل ورزش وجوانان گیلان ، هیئت کاراته شهرستان و دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار میشود و هزینه آن به ازای هر نفر 30 هزار تومان است .

دارنده نشان نقره کاراته بزرگسالان جهان درادامه گفت : نظارت و ارزیابی این آزمون بر عهده تنی چند از قهرمانان ورزشی و کارشناسان ارشد علوم تربیت بدنی انجام می شود .

علاقمندان به شرکت در آزمون جامع استعدادیابی ورزشی می توانند برای تهیه بلیط از هم اکنون تا سوم تیرماه به هیئت کاراته شهرستان رشت  ، فروشگاههای ورزشی دنیای ورزش ، گل اسپرت ، وارش اسپرت ، قهرمان و باشگاه ورزشی گلساران رشت مراجعه کنند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز