معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندارگیلان:

روابط عمومی دستگاه ها، رویکرد امیدآفرینی دولت را تبیین کنند

۱۳۹۴/۰۳/۲۸ - ۱۰:۳۵:۲۱
کد خبر: ۲۹۳۲۱۵
روابط عمومی دستگاه ها، رویکرد امیدآفرینی دولت را تبیین کنند
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار در مجمع عمومی روابط عمومی های استان که به منظور برگزاری انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ها برگزارشد با اشاره به اینکه رویه دولت تدبیر و امید، پیشبرد امور بر مبنای اعتدال است و این مهم، باید در جامعه به خوبی تبیین شود گفت: از روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای اجرایی می خواهم رویکرد امیدآفرینی و نشاط بخشی دولت را به درستی تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان : محمد احمدی پور در این جلسه اخلاق مداری را یکی از ارزش های جامعه دانست و اظهار کرد: یکی از سیاست های دولت، استفاده از شیوه هایی است که اخلاق را در جامعه نهادینه کند و البته لازمه آن، این است که ابتدا خودمان این موضوع را رعایت کنیم.

جانشین رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان حفظ ثبات و آرامش را نیاز توسعه و پیشرفت در هر جامعه خواند و گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای ایجاد مشکل در کشور به کار گرفته اند حال اینکه روابط عمومی ها بواسطه جایگاه مهمی که دارند، می توانند در ایجاد آرامش و احساس امنیت در جامعه کمک کنند.

وی به مذاکرات هسته ای که با هدایت رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در حال انجام است اشاره و خاطرنشان کرد: بر اساس پژوهش های انجام شده در کشورهای توسعه یافته، مباحث مرتبط با امنیت ملی با مباحث سیاسی و حزبی پیوند خورده نمی شود اما در جامعه ما بخش های سیاسی برای کسب توفیق، حاضرند امنیت ملی و مباحث اصلی و راهبردی کشور را به جریانات سیاسی خود پیوند بزنند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: ترجیح منافع ملی به منافع گروهی، نیازمند فرهنگ سازی است و روابط عمومی ها باید در این بخش، به طور جدی و اثرگذار ورود کنند.

وی روابط عمومی‌ها را زبان گویای دستگاه‌ها خواند و تصریح کرد: در عصر حاضر بعضی از محدودیت‌ها به دلیل ایجاد فضای مجازی و الکترونیکی در جامعه برداشته شده و برای اطلاع‌رسانی محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد.

احمدی پور با تکید بر روابط عمومی ها مبنی بر افزایش تعمل با رسانه ها افزود: در دو سال گذشته سعی کردیم که آستانه تحمل مان را بالا ببریم تا ضمن کاهش نگرانی ها تعرضی به رسانه ها نگردد.

وی به درپیش بودن دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پایان سال جاری اشاره و اضافه کرد: انتخابات، یکی از مظاهر اصلی مشارکت ملی و تجلی جمهوریت نظام است و ما نیز اهتمام داریم این دو انتخابات، با حضور پرشور و شکوه مردم برگزار شود.

محمد احمدی پور  مبنای کار مسئولان را رعایت قانون دانست و خاطرنشان کرد: سلیقه و علاقمندی افراد به جریان‌ها و گروه‌ها برای ما ملاک نیست.

وی رای مردم را ملاک انتخابات خواند و یادآور شد: رای مردم طبق فرموده مقام معظم رهبری حق‌الناس است و در این دوره صندوق‌های رای باید شفاف باشد تا بدون هرگونه تردیدی انتخابات برگزار شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه روز خبرنگار و هفته دولت را در پیش داریم، تصریح کرد: با راست‌گویی  باید عملکرد دولت مطرح شود.

وی با تاکید براینکه در جامعه ایران و گیلان مشکل حاد سیاسی و امنیتی نداریم، بیان کرد: آسیب‌های متعدد اجتماعی وجود دارد و نمی‌توانیم خود را از کج‌روی‌های اجتماعی جدا کنیم.

احمدی‌پور افزود: با تبلیغ و ترویج درست فرهنگ عمومی امکان کاهش آسیب‌ها وجود دارد.

در ادامه رییس ستاد اقامه نماز استان با اشاره به اینکه کار در روابط عمومی بسیار مشکل است گفت: آبروی یک اداره به اعلام و اطلاع رسانی روابط عمومی مربوط است و مسئولانش باید با درایت باشند.

حجت الاسلام حجازی افزود: با جمع آوری عملکرد دستگاهها عملکرد استانی مدیران ما مجسم می گردد.

وی روابط عمومی ها را همانند یک مبلغ و گوینده توصیف و خاطرنشان کرد: با توجه به حضور فعال روابط عمومی دستگاهها در ستاد اقامه نماز برای بهره گیری هرچه بیشتر کارکنان از فیوضات معنوی این ماه برنامه ریزی کنید.

در این جلسه مدیرکل روابط عمومی استانداری با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت : انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با فراخوان از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می گردد.

یوسف گلشن به نامزدی 23 نفر از مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و ادارات برای شرکت در انتخابات شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان اشاره کرد و افزود: تعداد هفت نفر برای عضویت در شورای مذکور از طریق رای‌گیری انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها طبق مصوبه هیئت دولت در سال 86 تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: سال 89 نخستین دوره انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های گیلان برگزار شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری، توانمندسازی دستگاه‌های اجرایی را از اهداف تشکیل شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان عنوان کرد و افزود: توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و علمی، تلاش برای تحقق اطلاع‌رسانی فعالیت دولت و ... از اهداف تشکیل شورای مذکور است.

یوسف گلشن با اشاره به اینکه سه جلسه در راستای آموزش روابط عمومی‌ها امسال در گیلان برگزار شده است، تصریح کرد: جلسه‌های مدیریت بحران در خبر، نشست روابط عمومی کلان‌شهرها و نقش روابط عمومی‌ها در توسعه شهری تاکنون در استان برگزار شده است.

گفتنی است بر اساس انتخابات برگزار شده ؛ قاسم مصفا مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان 51 رأی ، امین افقی مدیر روابط عمومی منطقه آزاد انزلی 44 رای، سید رضا علوی مدیر روابط عمومی فرودگاه سردار جنگل رشت 42 رای، علیرضا برجی سرپرست روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان 39 رای، فاطمه قدیمی مدیر روابط عمومی شهرداری کلانشهر رشت 38 رای، سعید علیپور مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان 35 رای و سید حسین رضویان مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان 32 رای کسب کرده و به عنوان اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های گیلان انتخاب شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز