از سوی معاون توسعه ورزش قهرمانی به هیئتهای ورزشی استان گیلان ابلاغ شد

چشم انداز ورزش گیلان توسعه کمی و کیفی در آوردگاههای ملی ، جهانی و بویژه بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ خواهدبود

۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۸:۵۴:۵۱
کد خبر: ۲۹۵۴۰۶
چشم انداز ورزش گیلان توسعه کمی و کیفی در آوردگاههای ملی ، جهانی و بویژه بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ خواهدبود
چشم انداز ورزش گیلان در سه محور اهداف کلی ، کمی و کیفی به منظور ارتقاء افتخارات ملی و کسب مدال در رقابتهای جهانی و بویژه بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان : حسن بالو معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان در ابلاغیه ای به هیئتهای ورزشی ، دستیابی به این فرایند برنامه محور را محصول جلساتی دانست که در ابتدای سال جاری با هیئتهای ورزشی داشته و افزود : با بررسی نقاط قوت و ضعف ، فرصت ها و تهدیدهای موجود در مسیر دستیابی به اهداف مورد نظر ، تلاش خواهیم کرد تا با همکاری هیئتها ی محترم ورزشی ، کارشناسان ، مربیان و مراکز علمی استان بهترین راهبرد را در روند موفقیت های ورزش ، فراتر ار بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی اتخاذ کنیم .

وی که کمیت حضور ورزشکاران در بازیهای المپیک را بسیار حائز اهمیت می داند ، یادآور شد : اگر چه افتخارات ملی تنها با حضور ورزشکاران در مسابقات برون مرزی حاصل نخواهد شد ، اماکسب سهمیه و حضور در بازیهای المپیک به تنهایی یک ارمغان و تحفه بزرگ خواهد بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی با تأکید بر این نکته که ورزشکاران گیلانی در هر آوردگاهی به دنبال کسب برترین سکوهای افتخار خواهند بود ، تربیت فراگیر منابع انسانی در قالب استعدادیابی در پایگاههای قهرمانی و بهره مندی از مربیان و کارشناسان زبده را از نیازهای این عرصه خواند .

بالو توسعه کمی و کیفی نظام استعدادیابی و پرورش نخبگان را با همکاری سازمان آموزش و پرورش و هیئتهای ورزشی را از الزامات این چرخه برشمرد و گفت : با راه اندازی مرکز استعدادیابی پایگاه قهرمانی استان و در نظرگرفتن آمایش سرزمین در رشته های مستعد شاهد موفقیت های بزرگی خواهیم بود .

وی همکاری و مشارکت بخش های غیردولتی در کنار تمامی نهادهای تأثیر گذار حوزه ورزش استان را به این عرصه ترغیب کرد و افزود : استفاده بهینه از ظرفیت 693 باشگاه بخش خصوصی استان می تواند کمک شایانی در مسیر دستیابی به اهداف و چشم انداز توسعه ورزش نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز