رییس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان اعلام کرد:

رتبه کشوری گیلان در ورزش بیلیارد ارتقا یافته است

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۱:۳۱:۲۸
کد خبر: ۲۹۵۸۳۹
رتبه کشوری گیلان در ورزش بیلیارد ارتقا یافته است
رییس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان با اشاره به رشد این استان در ورزش بیلیارد گفت: در ۴ سال گذشته رتبه کشوری گیلان در ورزش بیلیارد از جایگاه بیست و سوم به جایگاه دوم تا چهارم ارتقا یافته است.

سارنگ بزرگ چنانی در گفتگو با خبرگزاری برنا درگیلان اظهار کرد: این هیات طی چهار سال اخیر در زمینه های گوناگون از قبیل برگزاری مسابقات، افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته، تعداد داوران و مربیان نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

 وی بیان کرد: تعداد داوران و مربیان در گیلان تا قبل از سال ۹۰ به ۳۵ نفر می رسید که اکنون این تعداد به ۱۹۵ نفر افزایش یافته است.

بزرگ چنانی افزود : قبل از سال ۹۰ در گیلان دو داور درجه دو فعالیت داشتند که هم اینک این تعداد به ۲۳ داور افزایش یافته و دو داور گیلانی نیز در این سه سال مدرک بین المللی را اخذ کردند و یک داور نیز به درجه مدرسی فدراسیون رسیده است.

 رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیلیارد گیلان دو نایب قهرمانی و سه مدال برنز کشوری و یک مدال نقره تیمی آسیایی را در کارنامه خود دارد که نسبت سال ۹۰ رشد قابل قبولی داشته است.

وی افزود: با حمایت هایی که طی چند سال گذشته از هیات بولینگ و بیلیارد گیلان شده و با توجه به پیشرفت هایی که در این حوزه به وجود آمده است، می توان آینده درخشانی را برای این ورزش در گیلان متصور شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز