مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی برگزار شد

۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۰۷:۲۱:۳۳
کد خبر: ۲۹۷۱۴۱
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی برگزار شد
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید نورانی معاون عمرانی وی و نکوداشت 257 شهید کارمند استان با حضور استاندار گیلان، خانواده های این شهدا، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی استان و اقشار مختلف مردم در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازگیلان : در این مراسم رئیس ستاد اقامه نماز استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی گفت : اخلاق و وفای به عهد عامل اصلی برای خدمت به مردم است که این ویژگی ها در این شهیدان برجسته بود.

حجت الاسلام حجازی عمل به سیره ی ائمه معصومین را رمز موفقیت و سعادت انسانها دانست و افزود : ائمه معصومین بهترین الگو برای یاران راستین آنان هستند.

وی ایمان، تقوا و عمل صالح را از شاخصه های نیکوکاری عنوان و خاطر نشان کرد : انفاق مال و کمک به درماندگان از دیگر شاخصه های نیکوکاران است.

در ادامه این مراسم استاندار با اهدای لوح تقدیر به خانواده شهیدان انصاری و نورانی از آنان تجلیل به عمل آورد.

شهید انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید نورانی معاون عمرانی اش پانزدهم تیر ماه سال 1360 در چهارمین روز ماه مبارک رمضان در مسیر عزیمت به استانداری به دست منافقان کوردل در خیابان لاکانی رشت به شهادت رسیدند.

 

نظر شما