پروژه ملی تالار مرکزی رشت با اندکی صبر، به صورت کامل تحویل می شود

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۳:۱۲
کد خبر: ۳۰۱۳۶۷
پروژه ملی تالار مرکزی رشت با اندکی صبر، به صورت کامل تحویل می شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: تحویل ناقص پروژه ملی تالار مرکزی رشت در شأن مردم استان نیست و باید با اندکی صبر، این پروژه فرهنگی را به صورت کامل تحویل گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان:فیروز فاضلی روز سه شنبه در مراسم معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت افزود: بدلیل اهمیت موضوع ، در هفته، دو گزارش برای ارایه استانی و کشوری در ارتباط با پروژه یادشده تهیه می شود.

وی اظهار کرد: بنا به یازدهمین و آخرین گزارش تدوین شده، پروژه تالار مرکزی رشت بین 85 تا 95درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه تالار مرکزی رشت که احداث آن از سال 86 آغاز شده؛ یکی از هشت تالار زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در فضایی به مساحت 12 هزار مترمربع شامل سالن کنسرت با ظرفیت یک هزار و 200 نفر، سالن تئاتر با ظرفیت 600 نفر ، سالن تمرین تئاتر با ظرفیت یکصد نفر ، سالن موسیقی سنتی با ظرفیت 150 نفر و همچنین گالری هنرهای تجسمی و فضاهای نمایشگاهی ، آرشیو موسیقی و کتاب تخصصی در حال ساخت است.

با بهره برداری از تالار مرکزی رشت، 30 درصد به فضای فرهنگی استان افزوده می شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان در ادامه این مراسم تصریح کرد: همچنین بنا به قول از پیش اعلام شده، سالن تئاتر سردار جنگل رشت آماده شده و فردا (چهارشنبه سی و یکم تیرماه) تحویل صاحبان آن خواهد شد.

فاضلی افزود: مدیر فرهنگی هیاهو برای هیچ نخواهد داشت و همه چیز را بی سر و صدا به انجام می رساند.

وی ضمن قدردانی از رضا ثقتی رییس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت ، او را مدیری فرهنگی توصیف کرد و گفت: خاصیت پوشش فرهنگی به گونه ای است که بر قامت هر شخص که نشیند، با همه دولت ها می تواند کار کند.

فرماندار رشت نیز در این مراسم تاکید کرد: می بایست از همه ظرفیت های مثبت جامعه برای خدمت به مردم بهره گرفت.

سید عیسی مهدوی با بیان اینکه خدمت به مردم با هر تفکر، باید سرلوحه انجام کارها قرار گیرد، ادامه داد: نگاه رییس جمهوری نگاهی بر مبنای اعتدال ، توسعه ای و رو به پیشرفت است که همین نگاه در استان ها نیز تسری یافته است.

در این مراسم که جمعی از مدیران ، مفاخر ، پژو هشگران ، هنرمندان و ... حضور داشتند؛ محمد حسن پور به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت معارفه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز