توسعه ورزش در شهرستان املش هدفمند دنبال می شود

۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۴:۱۵:۵۹
کد خبر: ۳۰۹۲۹۴
توسعه ورزش در شهرستان املش هدفمند دنبال می شود
با ایجاد تعامل و همکاری های متقابل بین ارگان های مختلف شهرستان املش، شاخصه های توسعه ورزشی را در اشکال همگانی و قهرمانی به شکلی هدفمند دنبال می کنیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان : اسدالله عبدالله تابار رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان املش فرایند توسعه را محصول ارتباط صمیمی ،صادقانه و با رویکرد توجه به نیازهای اساسی جامعه ارزیابی کرد و گفت :برای رسیدن به قله های افتخار باید ازورزش روستایی وموقعیت جغرافیایی هر منطقه به فراخور علاقه مندی و وضعیت فیزیکی جوانان آن استفاده بهینه کرد .

وی طرح آمایش سرزمین را که توجه به ورزش های خاص هر منطقه و استعدادهای آن میداند ،از ورزش های رزمی ،بوکس ،کشتی ،والبیال بعنوان توانمندی های برجسته شهرستان یاد کرد و افزود:برای اینکه توسعه ورزشی دیرپا و بادوام شود ضمن اینکه نیازمند همکاری مستمر ارگان های اثرگذاری چون آموزش و پرورش ،شهرداری ،سپاه و فرومانداری ،بخشداری وبخصوص دهیاری ها هستیم ،ایجاد مراگز تخصصی در هر رشته ورزشی ضریب نزول و رکود را در روند توسعه اهداف ورزشی به حداقل خواهد رساند.

تابار در این ارتباط به تخصصی کردن دو سالن ورزشی آموزش و پرورش و سپاه در رشته های کشتی و پینگ پنگ اشاره کرد و گفت :این تعامل سازنده باعث شده که دربرخی رشته های ورزشی قهرمان ارزنده ای را در سطوح ملی داشته باشیم .

وی فعال شدن بیش از 400 نفر را در ورزش صبحگاهی شهر املش برغم کشاورزی بودن منطقه یک ویژگی منحصر بفرد ذکر کرد و یاد آورشد :با هماهنگی دهیاران و طراحی تقویم ورزشی سالانه ، تعدادی از مسابقات ورزشی را در این روستاها برگزار می کنیم که این خود به روند ترغیب نوجوانان و جوانان برای حضور در عرصه ورزش کمک شایانی خواهد کرد .

وی بهره مندی از دیدگاههای کارشناسان و پیشکسوتان ورزشی را در محتوای مدیرتی خود بسیار مهم قلمداد کرد و گفت :خوشبختانه یکی از نیروهای حاذق ورزش کشور دکتر محبوبی میباشد که بیشترین سهم را در هدف کذاری های ورزشی و فرایندهای توسعه ورزش شهرستان املش داشته بطوری که برغم مسئولیت ایشان در فدراسیون کشتی کمک های ارزنده ای به ورزش شهرستان و استان کرده است . 

نظر شما