آغاز هفته دولت درگیلان با گلباران مزار شهدا

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۲:۱۶
کد خبر: ۳۱۰۹۷۲
آغاز هفته دولت درگیلان با گلباران مزار شهدا
ویژه برنامه‌های هفته دولت با شعار دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم صبح امروز با ادای احترام استاندار گیلان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرائی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم با مقام شامخ شهدای انقلاب اسلام و دوران دفاع مقدس در گلزار شهدای رشت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان : دکتر نجفی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهیدان رجائی و باهنر گفت : در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس انسانهایی ماندگار با فداکاری، ایثار و از خود گذشتگی و با تأسی از سرور و سالار شهیدان حماسه آفریدند.

وی با اشاره به اینکه در آغازین روز هفته دولت با آرمان شهدا تجدید میثاق می کنیم افزود : به عنوان خادمین ملت با شهدا عهد می بندیم تا راهی که آنان آگاهانه انتخاب کردند را ادامه خواهیم داد.

نماینده عالی دولت در گیلان به عنایت دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درخصوص ساماندهی گلزار شهدای رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این فضای امن و آرام ایجاد شد تا خانواده های معظم شهدا و مردم گرانقدر از فیوضات این شهیدان بهره بگیرند.

وی همچنین با تبریک هفته دولت گفت : هفته دولت هفته  نمایش عملکرد خادمین نظام به مردم است و مدیران با افتخار به بیان عملکرد دولت و دستگاه خود بپردازند.

استاندار به سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور و تحرک ایجاد شده در گیلان اشاره و تصریح کرد : علیرغم مشکلات اعتباری که براساس تحریم های ناجوانمردانه استکبار ایجاد شده بود استان گیلان یک روز غیر فعال نماند و به پروژه های مختلف پرداخت.

وی بیش تر شاخص های مختلف در استان را در حال رشد عنوان کرد و افزود : بحمدا... به برکت خون شهدا، حمایت دولت از سوی مقام معظم رهبری و تلاش دولتمردان شاخص های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی رشد داشته است.

دکتر نجفی به تعداد پروژه های قابل افتتاح استان در هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت : در همفته دولت بیش از 1200 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و 150 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز