بهره برداری از ساختمان دادگستری تالش با حضور استاندار گیلان

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۸:۲۲
کد خبر: ۳۱۴۸۴۸
بهره برداری از ساختمان دادگستری تالش با حضور استاندار گیلان
ساختمان دادگستری شهرستان تالش ظهر امروز با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان : در مراسمی با حضور استاندار گیلان،مدیرکل فنی و مهندسی قوه قضائیه،رئیس کل دادگستری گیلان،نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی،فرماندار تالش و جمعی از مدیران شهرستانی ساختمان دادگستری تالش به بهره برداری رسید.

دکتر نجفی در این مراسم ، همکاری بخش های مختلف قوه قضائیه در ایجاد فضای آرامش در استان را بسیار موثر دانست و گفت: کسب رتبه اول هفت دوره متوالی در ایجاد آرامش فضای کسب و کار در گیلان با همدلی و همکاری بخش های مختلف اجرائی،نظامی،امنیتی و علی الخصوص قضایی حاصل شده است.

وی افزود :البته موانع و تنگناهایی برای حضور سرمایه گذار در بخش های مختلف تقنینی و یا تفاسیر آن وجود دارد که با همکاری قوا این مشکلات برطرف می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت رعایت قوانین در اجرای برنامه های دولت تأکید و خاطر نشان کرد: در خصوص اجرایی شدن برنامه های دولت به مدیران دستگاهها همیشه توصیه کرده ام تا با حفظ قوانین و رعایت همه ی جوانب تلاش شود تا حقی از کسی ضایع نگردد.

وی امانتداری را از وظایف مسئولان عنوان و تصریح کرد: اجرای همه ی موازین شرع مقدس،پاکدستی،امانتداری و قانون مداری از وظایف مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قابل ذکر است ساختمان دادگستری تالش از سال 1391 در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع و با زیربنای 3600 متر در سه طبقه و با 5 میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه ساخته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز