دانشگاه آزاد اسلامی حاصل تدبیر و تلاش آیت الله هاشمی است

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۲۰:۲۰:۳۹
کد خبر: ۳۱۴۸۵۳
دانشگاه آزاد اسلامی حاصل تدبیر و تلاش آیت الله هاشمی است
دستیار ویژه وزیر امور خارجه در امور نظارتی، در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد فومن و شفت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی حاصل تدبیر و تلاش آیت الله هاشمی رفسنجانی است که جامعه دانشگاهی باید قدردان آن باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان"حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حائری فومنی روز شنبه افزود: تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی یکی از ابتکارات بزرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی بوده است.

وی اضافه کرد: روزی فرزندان این میهن علاقمند به طی مدارج علمی بودند که دانشگاه های دولتی ظرفیت و امکان لازم را نداشتند ، ولی هم اکنون این شجره طیبه با تلاش آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده ، در داخل و خارج از کشور ، خود را به خوبی نشان داده است.

وی ادامه داد: هم اکنون باید دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کیفی سازی تلاش کند تا تلاش بی شائبه پایه گذاران بی ثمر نشیند.

وی از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی نام برد و گفت: اگر کسی بخواهد شناسنامه را باطل کند، خودش را باطل کرده و اگر بخواهد شناسنامه انقلاب را باطل کند، انقلاب را باطل کرده است.

دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در آیین گفت: مسوولیت در شرایط فعلی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی افرادی که در همین دانشگاه تعلیم و تربیت یافته اند، بسیار ارزشمند است.

علیرضا امیرتیموری افزود: مدیران متخصص و متعهد و آشنا به مسایل دانشگاه آزاد اسلامی موجب ترقی، رشد و تعالی این دانشگاه بزرگ خواهند شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های سرپرست پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت اضافه کرد: مدیریت جدید در جهت متنوع سازی درآمدهای دانشگاه آزاد اسلامی، تداوم پیگیری پروژه های عمرانی و نیز طرح های دانش بنیان با توجه به ظرفیت بالای بومی و محلی منطقه گام بردارد.

وی ادامه داد: باید برای تعالی و رونق بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت که ظرفیت های بسیار بالایی دارد، همگان تلاش کنند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی موجب ارائه خدمات ارزشمندی به نظام اسلامی شده است.

ناصر عاشوری افزود: هم اکنون پیشرفت فیزیکی ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت که نیاز اساسی مردم و علاقمندان به ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی را مرتفع می کند، بسیار مناسب است.

فرماندار فومن نیز در این آیین، دانشگاه را محل تولید علم و دانش دانست و گفت: دانشگاه با توجه به مسائل علمی، پژوهشی و فناوری و نیز فرهنگی باید موجب ایجاد قدرت و توسعه ملی ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان شود.

میر شمس مومنی زاده افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزایی در پیشرفت علمی و پژوهشی ایران اسلامی ایفا کرده و باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشد.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز با اشاره به اینکه محور اصلی فعالیت های دانشگاه در حوزه های آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی است، گفت: برآیند فعالیت گسترده و اثربخش در این سه حوزه تربیت جوانانی انقلابی، مذهبی و اندیشمند است.

سید سجاد گشتی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مفتخر است جوانانی تربیت کند که تاکنون در حوزه های مختلف موجب سرافرازی کشور شده اند.

وی خود را سرباز دانشگاه آزاد اسلامی دانست و از اعتماد دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه قدردانی کرد و اضافه کرد: تمام تلاش خود را در راستای سیاست های کلی این دانشگاه بزرگ ، بویژه در راستای تولید علم به ثروت، کاهش و هدفمند کردن هزینه ها، برنامه های دانش بنیان و ...در راستای اخلاق حرفه ای و اسلامی و ارتقای بیش از پیش دانشگاه به عنوان هدف اصلی انجام می دهم.

در این آیین همچنین مجتبی ملکی چوبری سرپرست پیشین واحد فومن و شفت گزارشی از عملکرد سه ساله فعالیت خود ارائه کرد.

در پایان این آیین ضمن تکریم ملکی چوبری، دکتر سید سجاد گشتی با حکم دکتر میرزاده، به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت منصوب شد.

وی دارای مدرک تحصیلی دکترای ریاضی محض و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است.

هم اکنون بیش از یک هزار و 800 دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت در غرب مرکز استان گیلان تحصیل می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز