آغازدوازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران از فردا با حضور محمدرضاعارف در گیلان

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۹:۴۲
کد خبر: ۳۱۵۹۶۱
کارگاه های تخصصی دوازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران از امروز در دانشگاه گیلان آغاز شده است.

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان در گفتگوبا خبرگزاری برنا درگیلان گفت : دوازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران از فردا با حضور محمدرضا عارف رییس انجمن رمز ایران در تالار حکمت دانشگاه گیلان به طور رسمی آغاز می شود اما برگزاری کارگاه های تخصصی این کنفرانس از امروز شروع شده است.

سعید رهسپار افزود: این کنفرانس با همکاری گروه های مهندسی کامپیوتر و برق دانشگاه گیلان با هدف هم افزایی دانش، انتشار یافته های نو و بدیع در زمینه امنیت اطلاعات و رمز شناسی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: آشنایی و ارتباط میان اساتید، پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان، سیاست گذاران و علاقمندان حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات، بررسی چالش های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری آن در فضای مجازی و تاکید بر امن سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت : برگزاری نشست های تخصصی برای ارایه 16 مقاله در محورهای مبانی رمز شناسی، پیاده سازی الگوریتم های رمز نگاری و امنیت رایانش و برگزاری میزگردهای تخصصی با حضور متخصصان صنعت و دانشگاه از جمله دیگر برنامه های این کنفرانس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز