وزیر ارتباطات و رئیس کمیسیون اقتصادی ایران و آذربایجان وارد رشت شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۷ - ۱۹:۴۳:۳۷
کد خبر: ۳۲۷۸۲۵
وزیر ارتباطات و رئیس کمیسیون اقتصادی ایران و آذربایجان وارد رشت شد
رئیس کمیسیون مشترک ایران و آذربایجان در آستارای گیلان گفت: با اتصال راه آهن جمهوری آذربایجان به ایران، حمل و نقل ترکیبی از ایران به تمام نقاط جهان انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان" دکتر  محمود واعظی که ریاست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان را نیر بر عهده دارد؛ ظهر امروز (جمعه) وارد رشت شد و مورد استقبال استاندار گیلان قرار گرفت تا از این شهر به جمهوری آذربایجان سفر کند. 

اعضای ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان، به منظور بررسی پروژه اتصال خط ریلی جمهوری آذربایجان به ایران، به این کشور سفر کردند.

نخستین نشست فنی  کمیسیون همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان امروز در شهر لنکران جمهوری آذربایجان برگزار می شود و سپس، نشست بعدی این کمیسیون به منظور نهایی کردن پروژه احداث پل ریلی آستارای جمهوری آذربایجان به ایران،  ظهر شنبه 18 مهرماه در فرمانداری آستارا برگزار خواهد شد.

بازدید از زیرساخت های اقتصادی و مرزی آستارای جمهوری آذربایجان و برگزاری نشست مشترک از جمله برنامه های امروز اعضای این کمیسیون است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون آسیا و اقیانوسیه و مشترک المنافع وزیر امور خارجه کشورمان، مدیرعامل شرکت راه آهن ایران ، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی ، مدیرکل دفتر ترانزیت پایانه های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و معاون معاهدات مرزی و امور بین الملل مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ، و فرماندار آستارا از اعضای هیات همراه ایرانی هستند.

نظر شما