رییس اتاق بازرگانی ایران:

مهمترین راهبرد توسعه گیلان، توجه به گردشگری است

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۷:۱۸
کد خبر: ۳۲۸۲۴۳
مهمترین راهبرد توسعه گیلان، توجه به گردشگری است
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، مهمترین راهبرد توسعه گیلان را توجه به صنعت گردشگری این استان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان " محسن جلال پور  در اجلاس سراسری رئیسان اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور در رشت، به ظرفیت های متعدد گیلان در حوزه های مختلف اشاره و اظهار کرد: متاسفانه از توانمندی های این استان برای توسعه و رشد فعالیت های اقتصادی به خوبی استفاده نشده و باید بیش از این تلاش شود.

وی افزود: آنچه حائز اهمیت است، اینکه از ظرفیت های موجود استان در بخش های مختلف همچون صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی باید به خوبی استفاده شود ضمن اینکه از موقعیتی که بندرانزلی به عنوان دروازه تجاری کشور از قدیم الایام داشته نیز می بایست به درستی بهره گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران توجه جدی به صنعت گردشگری را در گیلان موضوعی مهم ذکر و اضافه کرد: مهم ترین راهبرد ما در این استان، پرداختن به حوزه گردشگری و صنعت این بخش است.

وی ادامه داد: سالانه حدود پنج میلیون گردشگر وارد گیلان می شود که این ظرفیت، می تواند توسعه بیشتری یابد و اتاق بازرگانی باید در این زمینه طرح و برنامه ارائه دهد.

جلال پور با تاکید بر اینکه گیلان باید در مسیر توسعه بهتری قرار گیرد، ابراز امیدواری کرد که اتاق بازرگانی ایران بتواند در مسیر پیشرفت گیلان، گام های بلندی بردارد.

هادی تیزهوش تابان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد که با تدابیر درست و اصولی، مشکلات فعالان اقتصادی مرتفع شود.

در پایان این اجلاس، حاضران از نمایشگاه عکسی که به مناسبت 90 سالگی اتاق بازرگانی گیلان در محوطه استانداری برپا شده بود، دیدن کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز