مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبرداد:

افتتاح نمایشگاه کتاب گیلان در رشت

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۲۱:۵۳:۳۱
کد خبر: ۳۳۹۸۵۰
افتتاح نمایشگاه کتاب گیلان در رشت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان " فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: دویست و نود و دومین نمایشگاه کتاب استانی به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تخفیف ٣٠ درصدی فروش کتاب در این نمایشگاه، تصریح کرد: تمامی ناشران حاضر در نمایشگاه کتب خود را با تخفیف حداقل ١٠ درصدی عرضه می‌کنند و ٢٠ درصد تخفیف با خرید بن‌کارت الکترونیک در غرفه بانک عامل مستقر در نمایشگاه ممکن می‌‌شود.

فاضلی با بیان اینکه امسال ٥٠٠ میلیون ریال از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای بن تخفیف یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان تخصیص داده شده است، ادامه داد: این نمایشگاه با حضور ٣٤٥ ناشر از سراسر کشور و با ارایه ٣٤ هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه تعداد کل غرفه‌های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه ٢٠٨ غرفه است، افزود: ناشران پرمخاطب کشوری همچون امیرکبیر، نگاه، نی، علمی فرهنگی، قرمز، گاج، قلم‌چی، گل‌واژه، مهر، ماه نو، خانه زیست‌شناسی و... به همراه ٢٥ ناشر از استان گیلان به صورت مستقیم در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

فاضلی با بیان اینکه در بخش فروش متمرکز این نمایشگاه، ٣٠ ناشر، کتاب‌های خود را عرضه می‌کنند، متذکر شد: همچنین در مدت هفت روز برپایی نمایشگاه، ١٩ برنامه جنبی از قبیل رونمایی کتاب و نشست‌های تخصصی در حوزه جنگ نرم، فرهنگ، دفاع مقدس، فرق و مذاهب، خانواده و... در غرفه برنامه‌های جنبی نمایشگاه برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان یادآور شد: یازدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساعت ١٠ صبح فردا، ٢٥ آبان، در رشت افتتاح می‌شود.

 یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از ٢٥ آبان تا یکم آذر ١٣٩٤ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در کیلومتر 5 جاده رشت به تهران برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز