مدیرکل زندان‌های گیلان:

فراوانی جرم در گیلان دارای رتبه دهم است

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۵:۰۸
کد خبر: ۳۴۲۴۶۵
فراوانی جرم در گیلان دارای رتبه دهم است
حسینی گفت‌: 8 هزار زندانی در زندان‌های استان گیلان وجود دارد که از نظر جمعیت 3.2 جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد اما نسبت زندانیان گیلان به زندانیان کل کشور 3.5 است بر اساس این آمار فراوانی جرم در گیلان دارای رتبه دهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان "حسینی مدیرکل زندان‌های گیلان گفت‌: با بیان اینکه خوشبختانه همدلی و همزبانی بین مجموعه زندان‌ها و بنیاد تعاون زندانیان حاکم است اظهار کرد:باید بتوانیم محکومان را در زندان‌ها بازسازی و اصلاح کنیم تا پیوندش به خانواده و جامعه برقرار شود.

وی با بیان اینکه اشتغال و حرفه‌آموزی به عنوان یک تکلیف بر عهده سازمان زندان‌ها است،افزود: اگر زمینه اشتغال را به خوبی در گیلان فراهم کنیم می‌توانیم در بحث اشتغال به رتبه‌های خوبی دست یابیم.

حسینی با بیان اینکه ورود بخش‌های خصوصی مشکلات زندانیان را برطرف می‌کند، ادامه داد: می‌توانیم با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای زندانیان قدمهای مثبتی برداریم.

وی با اشاره به آمار زندانیان در گیلان افزود: 8 هزار زندانی در زندان‌های استان گیلان وجود دارد که از نظر جمعیت 3.2 جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد اما نسبت زندانیان گیلان به زندانیان کل کشور 3.5 است بر اساس این آمار فراوانی جرم در گیلان دارای رتبه دهم است.    

مدیرکل زندان‌های گیلان با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد اشتغال برای زندانیان هستیم،گفت: سعی ما بر این است تا با اصلاح تربیت در کنار ایجاد اشتغال و توانمندسازی زندانیان از بازگشت این افراد به زندان‌ها جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه مددجویان ما در زندان از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار هستند،تصریح کرد:اگر زمینه اشتغال این افراد فراهم شود در جهت درآمدزایی خویش و خانواده خود موثر خواهند بود و از این رو جامعه از آسیب‌های اجتماعی به دور خواهد ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز