تصادف شدید دو خودرو و سقوط در رودخانه پیربازار رشت

۱۳۹۴/۰۹/۲۸ - ۰۰:۲۱:۵۶
کد خبر: ۳۵۰۸۰۶
تصادف شدید دو خودرو و سقوط در رودخانه پیربازار رشت
راننده خودروی پراید واژگون شده در داخل رودخانه به شدت مصدوم و محبوس شد که سریعا آتش‌نشانان نسبت به نجات وی اقدام نمودند.

به گزارش خبرگزاری بنا در گیلان " مسئول تیم آتش نشانان ستاد فرماندهی از بروز تصادف و محبوس شدن افراد در داخل خودرو خبرداد و اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی با خبر شدیم در جاده پیربازار- فخب خودرویی دچار سانحه شده که افراد آن داخل خودرو محبوس شده‌اند.

وی افزود: به محض رسیدن مشاهده شد راننده خودروی پراید واژگون شده در داخل رودخانه به شدت مصدوم و محبوس شده که سریعا آتش‌نشانان با توجه به انجام تمهیدات ایمنی نسبت به نجات وی به وسیله دستگاه هیدرولیک اقدام نمودند.

ایمانی گفت: به واسطه واژگونی یک دستگاه خودروی پرادو در محل و در سطح خیابان، گروه دیگری از آتش نشانان به امداد رسانی و انجام تمهیدات ایمنی جهت پیشگیری از بروز هرگونه آتش سوزی اقدامات لازم را صورت دادند.

این فرمانده آتش نشانان در پایان با بیان اینکه علت برخورد شدید دو خودروی پرادو و پراید و میزان خسارت وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است، تصریح کرد: تلاش نفس گیر جهت خارج نمودن راننده محبوس شده یک ساعت و نیم به طول انجامید که آتش نشانان مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز