هفته اول سومین دوره لیگ تیراندازی بانوان گیلان برگزار شد

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۰:۱۲
کد خبر: ۳۵۲۰۷۴
هفته اول سومین دوره لیگ تیراندازی بانوان گیلان برگزار شد
هفته اول رقابت های سومین دوره لیگ تیراندازی بانوان استان گیلان طی دو بازی با حضور ۲۲ تیرانداز در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان " در بازی اول دو تیم تفنگ و تپانچه شاخه نبات در مقابل تیم تفنگ و تپانچه هدف به پیروزی رسید.

در بازی دوم تیم های مارلیک و آرامیس باهم به رقابت پرداختد که در این مسابقه، در رشته تفنگ  تیم مارلیک و در رشته تپانچه تیم آرامیس به پیروزی رسید.

در هفته اول این مسابقات زهرا دانیالی از تیم شاخه نبات با کسب رکورد 397٫1 امتیاز مقام نخست بخش انفرادی رشته تفنگ بادی را از آن خود کرد.

همچنین معصومه عسکری از تیم شاخه نبات و نصیبه علمی از تیم مارلیک به ترتیب رتبه های دوم و سوم بخش انفرادی تفنگ بادی را کسب نمودند.

در بخش انفرادی رشته تپانچه بادی نیز به ترتیب زینب طوماری از تیم شاخه نبات با کسب رکورد 381 امتیاز مقام اول و عطیه گلرخ و فائزه نصیرزاده هر سه از تیم شاخه نبات مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است دیدار هفته دوم این رقابت ها طی دو دیدار بین تیم های ناوک و شاخه نبات – آرامیس و هدف روز های سه شنبه و چهار شنبه مورخ 09 و 10 دی ماه در سالن تیراندازی شهر رشت برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز