تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به ۸۹ نفر رسید

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۷:۰۳
کد خبر: ۳۵۲۰۷۶
تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به ۸۹ نفر رسید
رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گیلان تا پایان روز سوم نام نویسی به 89 نفر رسید که از این تعداد در مجموع 6 نفر زن هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان " محمد احمدی‌پور، رئیس ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه در روز نخست نام نویس 20نفر، در روز دوم نیز 29نفر و امروز نیز 40 نفر داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدند، اظهار کرد: تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گیلان تا پایان روز سوم نام نویسی به 89 نفر رسید که از این تعداد در مجموع 6 نفر زن هستند.

وی افزود: تاکنون در رشت 16 نفر، بندرانزلی 10 نفر، آستارا 9 نفر، آستانه اشرفیه  هشت نفر و در هر کدام از حوزه‌های انتخابیه رودبار، تالش ماسال و رضوانشهر، لاهیجان و سیاهکل و لنگرود 7هفت نفر و همچنین در هر کدام از حوزه‌های انتخابیه رودسر و املش، صومعه سرا و فومن و شفت نیز 6 نفر نام‌نویسی کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به نام نویسی چهار داوطلب جدید در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: از 26 آذر ماه تاکنون نیز 18 نفر برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری نام نویسی کرده‌اند.

 نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری تا چهارشنبه 2 دی ماه و داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا جمعه 4 دی ماه ادامه دارد؛ گفتنی است، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری 7 اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز