تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان گیلان با منطقه ویژه آزاد انزلی

۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۳:۴۲
کد خبر: ۳۶۰۷۳۷
تفاهم نامه اداره کل ورزش و جوانان گیلان با منطقه ویژه آزاد انزلی
تفاهم نامه اداره ورزش و جوانان استان گیلان و منطقه ویژه آزاد انزلی در راستای حمایت از برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام خزرمنعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، در مراسمی تفاهم نامه همکاری اداره ورزش و جوانان استان گیلان با سازمان منطقه ویژه آزاد تجاری - اقتصادی بندر انزلی در مورد چهاردهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام خزر که قرار است با حمایت منطقه ویژه آزاد انزلی در مجتمع تفریحی سیاحتی صدا و سیما در بهمن ماه برگزار شود امضاء شد .

مسرور مدیر عامل سازمان منطقه ویژه آزاد انزلی در ابتدای جلسه با قدردانی از مسیر رو به رشد ورزش استان با مدیریت مسعود رهنما اظهار داشت: ما هر آنچه در زمینه حمایت از ورزش گیلان انجام می دهیم وظیفه خود دانسته در راستای برنامه های تدوین شده همکاریهای خود را با سیستم ورزش استان توسعه خواهیم داد .

وی در ادامه با حمایت از برگزاری تورنمنت بین المللی شطرنج جام خزر افزود: برگزاری چنین رویدادهای بین المللی مطمنا برای شناسایی،رشد و توسعه ای ورزش ، اقتصاد ، گردشکری و... موثر و مفید خواهد بود و ما نیز در سیاستهای ترسیم شده خود این مزیتها را مد نظر خواهیم داشت .

مسرور با اشاره به نقش موثر ورزش در سلامت جامعه گفت: باید این واقعییت را پذیرفت که اگر می خواهیم جامعه سالمی داشته باشیم باید به ورزش اهمیت ویژه داده و بودجه سلامت کشور را به سوی ورزش معطوف می کنم.

در ادامه این جلسه مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان با تشکر از حمایتهای بی دریغ مهندس مسرور وجود ایشان را برای توسعه منطقه آزاد و ورزش یک نعمت برشمرده و افزود: آنچه امروز ما از توسعه این سازمان مشاهده می کنیم بی شک تاثیرات مدیریتی جناب مسرور بر این منطقه است که به واقع قابل تحسین و تقدیر است .

وی درادامه با توضیحاتی در مورد چهاردهمین دوره جام خزر کیومرث بیات رییس هیات شطرنج استان را فردی مدبر و برنامه محور دانست  و از کوشش ها و تلاشهای وی در جهت برگزاری هر چه باشکوه این مسابقات بین المللی در گیلان قدردانی کردند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز