یک پیروزی ویک شکست حاصل تلاش نمایندگان گیلان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور

۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۴:۴۰
کد خبر: ۴۰۹۱۱۵
یک پیروزی ویک شکست حاصل تلاش نمایندگان گیلان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور
نمایندگان فوتبال گیلان در ادامه رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور ، یک پیروزی و یک شکست کسب کردند .

به گزارش خبرگزار برنا از گیلان ،در ادامه این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری فومن حریفش را شکست داد و تیم چوکا تالش نیز برابر حریف خود متحمل شکست شد .

بر این اساس و در هفته شانزدهم و از گروه شمال این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری فومن یکی از سه نماینده استان گیلان در این مسابقات به مصاف تیم شهدای بابلسر رفت که موفق شد حریفش را با نتیجه دو بر یک شکست دهد .

در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال شهرداری فومن موفق شد برتر از حریف خود ظاهر شود و با پیروزی در این دیدار و کسب هر سه امتیاز این مسابقه ، یکی از مدعیان صعود به رقابت های لیگ دسته دوم باشد .

همچنین تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان نیز در چارچوب این مسابقات ، رو در روی تیم استقلال بجنورد قرار گرفت که در نهایت با نتیجه دو بر صفر مغلوب حریف خود شد تا از صدر جدول فاصله گیرد .

تیم فوتبال شهرداری رودسر دیگر نماینده استان گیلان نیز در رقابت های لیگ دسته سوم کشور در هفته شانزدهم با قرعه استراحت روبرو شد .

در جدول رده بندی این رقابت ها و در گروه شمال که نمایندگان گیلان حضور دارند ، تیم فوتبال شهرداری فومن با انجام 14 مسابقه و کسب 32 امتیاز صدرنشین این گروه است ، تیم چوکا تالش با انجام 14 مسابقه و کسب 30 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم شهرداری رودسر با انجام 14 مسابقه و کسب 16 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد .

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته سوم باشگاه های کشور ، 18 تیم حضور دارند که در دو گروه شمال و جنوب به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .

 

نظر شما