استاندار گیلان:

یاد و خاطره ی آیت ا... احسانبخش همواره ماندگار است

۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۶:۰۵
کد خبر: ۴۱۲۴۷۸
یاد و خاطره ی آیت ا... احسانبخش همواره ماندگار است
در آستانه ی سالروز شهادت آیت ا... احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان ، استاندار گیلان با خانواده ی این عالم مبارز دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکترمحمدعلی نجفی در این دیدار صمیمی با اشاره به خدمات اجرائی،علمی،فقهی و مبارزاتی ماندگار آیت ا... احسانبخش گفت: یاد و خاطره ی این عالم مبارز در اذهان مردم گیلان همواره زنده و ماندگار است.

وی یکی از این خدمات ارزشمند را تأثیرگذاری آیت ا... احسانبخش در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: ارسال کمک های هزار کامیونی مردم گیلان با محوریت ایشان جلوه ای از مردمداری روحانیت پس از انقلاب اسلامی است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: ایشان همواره به دغدغه های مردم توجه داشتند و این روحیه الگویی برای ما مسئولان است.

استاندار گیلان گفت: ثروت ارزشمندی که آیت ا... احسانبخش در بعد اجتماعی از خود برجای گذاشت محبوبیت در بین مردم بود .

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری مراسم آیت ا... احسانبخش هریک از دستگاههای اجرائی،نظامی و انتظامی ایشان را نماد افتخار گیلان می دانند و با علاقه پای کار هستند.

استاندار گیلان همچنین از کمک استانداری برای نشر آثار آیت ا... احسانبخش بویژه آثار الصادقین خبر داد.

آیت الله صادق احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در فروردین ماه 1361 در مسجد کاسه فروشان مورد حمله تروریستی قرار گرفت و پس از سال ها تحمل جراحت ناشی از این اقدام، چهاردهم خردادماه 1380 دعوت حق را لبیک گفت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز