تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت به لیگ برتر صعود کرد

۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۰۶:۳۸
کد خبر: ۴۱۴۳۶۱
تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت به لیگ برتر صعود کرد
تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت موفق شد جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را کسب کند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت در پایان رقابت های لیگ دسته اول کشور، عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و به لیگ برتر صعود کرد .

بر این اساس و در پایان رقابت های فوتیال لیگ دسته اول بانوان کشور ، تیم شهرداری رشت پس از شهرداری دزفول در رتبه دوم لیگ دست اول کشور قرار گرفت و به همراه این تیم به مسابقات فوتسال لیگ برتر بانوان کشور صعود کرد .

تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول به مصاف هایلی تهران رفت که در نهایت موفق شد حریفش را با نتیجه شش بر چهار شکست دهد و عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور را کسب کند .

رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ دسته اول بانوان کشور با حضور 20 تیم آغاز شده بود که در نهایت هشت تیم برتر به مرحله دوم راه یافتند که در پایان این رقابت ها ، تیم های فوتسال بانوان شهرداری دزفول و شهرداری رشت به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را تصاحب کردند .

تیم فوتسال بانوان شهرداری رشت از سال 1391 در لیگ استان گیلان شروع به فعالیت کرد و این تیم به ترتیب در سال 92 به لیگ دسته سوم، سال 93 صعود به لیگ دسته دوم و نایب قهرمانی در این لیگ و در سال 94 به سرمربیگری معصومه زارع، به لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور صعود کرده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز