مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان :

مدیران به پیوست وسناریوی رسانه ای در اجرای پروژه های عمرانی توجه کنند

۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۲:۲۴
کد خبر: ۴۱۸۰۵۱
مدیران به پیوست وسناریوی رسانه ای در اجرای پروژه های عمرانی توجه کنند
مدیران دستگاههای اجرایی استان گیلان در اجرای پروژه های عمرانی پیوست و سناریوی رسانه ای را در انعکاس آثار ارزشمند لحاظ کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، یوسف گلشن در اولین همایش نشست هم اندیشی نقش روابط عمومی ها در سازمانها و رسانه ها ویژه مسئولین و روسای ادارات ورزش وجوانان شهرستانها و مسئولین روابط عمومی های آنان ورابطین خبری بانوان گیلان ، به نقش ارزنده اطلاع رسانی شفاف و نیز ضرورت افکارسنجی و انتقال آنها به مدیران اشاره کرد و گفت: اگر چه برپایی همایش های تخصصی برای ارتقای سطح دانش عناصر خبر در روابط عمومی ها بسیار حائز اهمیت است ، اما این ضرورت احساس میشود که برخی مدیران دستگاههای اجرایی نیز در شناخت اهمیت اطلاع رسانی کوشا باشند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان با اشاره به اینکه استاندار گیلان در تمامی برنامه ها دغدغه اطلاع رسانی از اقدامات دولت رادارد گفت : این مسئله نشان می دهد که همه مدیران بایددانش رسانه ای خود را افزایش دهند تا اینگونه تلقی نشود که برخی از آنان تلاش کمتری را در این زمینه انجام می دهند.

وی همچنین پیوست و سناریوی رسانه ای را  در اجرای پروژه های عمرانی و انعکاس آثار ارزشمند مهم دانست واز مدیران دستگاههای اجرایی خواست توجه ویژه ای داشته باشند چراکه اکثر رسانه ها به صورت خصوصی اداره می شوند و نیازمند حمایتهای مالی هستند.

گلشن با گرامیداشت 24 خرداد گفت :در حالیکه با برنامه ریزی های هدفمند برخی رسانه های رقیب به دنبال نشانه رفتن نقاط قوت  دولت و تضعیف دست آوردهای آن هستند وظیفه همه ما را سنگین می کند تا با انعکاس دست آوردهای  دولت به تقویت روحیه امید در جامعه همت بگماریم .

وی وجود و اهمیت تبلیغ و روح نشاط و شادابی در ورزش را مهم ارزیابی کرد و گفت : اگر چه آموزش تخصصی مدیران دستگاههای اجرایی میتواند در همگرایی و مفاهمه با روابط عمومی ها نقش موثری داشته باشد ، اما یک روابط عمومی قوی نیز این توانایی را دارد تا با نگرش های سازنده خود مسیر اهداف سازمان را تسهیل کند .

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان متن و واقعیتهای جامعه را لازمه پویایی و ایجاد نشاط برشمرد و گفت : هر چه که روابط عمومی ها از پرداختن به حواشی پرهیز کنند ، قدرت آنها در تولید وتحلیل اخبار مفید و سازنده افزایش پیدا خواهد کرد.

وی کار رسانه ای را فعالیت سخت و مشقت بار ذکر کرد و گفت : اینکه درمراسم افتتاح بعضی از پروژه ها هزینه های مختلف از جمله هزینه اسکان وپذیرایی دیده می شود کم توجهی به هزینه های رسانه ای ، کم لطفی آشکار به تولید خبر و تولید محتوا است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز