اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در رشت

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۰۰:۳۷:۴۶
کد خبر: ۴۲۷۰۴۵
اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در رشت
اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران برای شرکت در المپیک ریوی برزیل در رشت برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،  در این اردو کیمیا علیزاده ، تنها تکواندوکای زن ایران حاضر در المپیک 2016 ریو ، حنانه همتی از گیلان و هانیه اخلاقی از البرز حضور دارند.

اردوی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران تا 18 تیرماه زیر نظر مهرو کمرانی سرمربی و ندا رستاد مربی گیلانی در سالن تکواندوی مژدهی رشت ادامه دارد.
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران امروز  گفت : به دلیل تشابه آب و هوایی گیلان با  شهر ریوی برزیل ، محل برگزاری المپیک و همچنین سطح بالای تکواندوکای زن گیلانی که مقام نخست کشور را دارد این اردو در رشت برگزار شد.
مهرو کمرانی افزود : کیمیا علیزاده به عنوان تنها نماینده ایران در المپیک تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و در زمان کنونی  حدود70 درصد آماده است که امیدواریم تا مسابقات المپیک به آمادگی کامل برسد.
وی گفت : در این اردو تمرینات بدنسازی، تاکتیکی و تکنیکی و تمرینات هوازی در ساحل را خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران مهمترین حریفان کیمیا علیزاده را از کشورهای انگلیس و مصر دانست و افزود : همه 16 تکواندوکای زن حاضر در المپیک آنالیز شده اند  و نماینده ایران پیش از این با 2حریف اصلی خود مسابقه داده و با آنها آشناست.
مهرو کمرانی در پایان گفت  : اگر این ورزشکار به شرایط آمادگی کامل برسد نخستین مدال طلای تاریخ ورزش بانوان را در المپیک کسب  خواهد کرد.
تیم ملی تکواندوی بانوان ایران 20 مرداد راهی مسابقات المپیک خواهد شد و کیمیا علیزاده تکواندوکای زن ایرانی 28 مرداد برای مصاف با حریفان به روی تاتامی خواهد رفت.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز