آغاز هفته المپیک در گیلان:

با برگزاری جشنواره ورزشهای همگانی و افتتاح ورزش خانوادگی فریزبی درساحل امین آباد رشت

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۳:۰۳
کد خبر: ۴۲۸۷۰۱
با برگزاری جشنواره ورزشهای همگانی و افتتاح ورزش خانوادگی فریزبی درساحل امین آباد رشت
جشنواره ورزش های همگانی هفته المپیک درگیلان باحضور چشمگیر مردم مسافران در ساحل امین آباد خشکبیجار رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، سرپرست ورزش های همگانی گیلان  درحاشیه برگزاری این مراسم گفت : مجموعه برنامه های هفته المپیک در استان درراستای برنامه های فدراسیون ورزش های همگانی کشور برگزار می شود.

مریم بخشی افزود: رسالت اصلی این هیات براساس نام آن، همگانی کردن امر ورزش درجامعه در راستای توسعه و ترویج این نوع ورزش است.

وی گفت : جشنواره ورزشهای همگانی هفته المپیک با حضور بیش از هزار و500 نفر از مردم ومسافران با اجرای ورزشهای همگانی چون ایروبیک ، طناب کشی ، پرواز بادبادکها ، ورزشهای رزمی و نمایش طنز وموسیقی سنتی ومحلی در ساحل امین آباد رشت برگزار شد.

سرپرست هیات ورزشهای همگانی گیلان گفت : در این جشنواره همچنین ورزش خانوادگی ومفرح فریزبی برای نخستین بار در گیلان آغاز به کار کرد.

وی همچنین به اجرای برنامه‌های ورزشی مختلف از شنبه 25 تیر تا جمعه اول مرداد در هفته المپیک در سطح استان اشاره و اضافه کرد: براساس جدول زمان بندی اعلام شده از سوی هیات ورزش های همگانی ، ورزش‌ها و برنامه‌های همگانی مختلف درزمان مقرر ، در هر کدام از شهرستان‌های گیلان برگزار می‌شود.

بخشی خاطرنشان کرد: هیات ورزش های همگانی گیلان تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر و نظام مندتر برنامه های مربوط به هفته المپیک به کار خواهد بست.

برگزاری مسابقات ورزش همگانی معلولان و جانبازان در چابکسر، کوه‌روی خانوادگی در قلعه‌رودخان فومن، برنامه المپیک و کودکان با اجرای بازی‌ها و ورزش‌های کودکان در منطقه آزاد انزلی، ورزش دو و نرمش آقایان در سالن دو و میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) در رشت، اجرای ورزش صبحگاهی در پارک‌ها و بوستان‌های گیلان و ورزش‌های سالمندان در پیست ورزشگاه عضدی رشت ازجمله برنامه های هفته المپیک امسال در استان گیلان است.

در این مراسم چهره هایی همچون محمدصادق حسنی و جبار کوچکی نژاد دو نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار رشت، بخشدار خمام، فرمانده سپاه ناحیه مقداد و جمع کثیری از مسافران و گردشگران حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز