بیست و دومین دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان در آستارا خاتمه یافت

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۹:۴۹
کد خبر: ۴۲۸۷۴۶
بیست و دومین دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان در آستارا خاتمه یافت
با انجام بازی های رده بندی و فینال ، بیست و دومین دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان آستارا شامگاه پنجشنبه با استقبال پرشور شهروندان آستارایی در محل سالن انقلاب این شهرستان خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، در دیدار فینال این رقابت ها تیم فوتسال داروخانه صادقی حریری در یک بازی تهاجمی با نتیجه پنج بر دو بر تیم شاهین غلبه کرد و قهرمان مسابقات شد.

همچنین در دیدار رده بندی رقابت های فوتسال جام رمضان ، تیم فوتسال عزیزیان در یک بازی نزدیک با نتیجه سه بر دو فست فود آویشن را از پیش رو برداشت و عنوان سومی مسابقات را به خود اختصاص داد.

در این مسابقات برای نخستین بار چهار تیم در رده سنی پیشکسوتان و چهار تیم در رده سنی زیر 17 سال با همدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت در رده سنی پیشکسوتان استقلال الف ، یادگار و استقلال هودول و در رده سنی زیر 17 سال ستارگان خزر ، رسالت خزر و اسپرت رازی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بیست و دومین دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان آستارا 34 تیم حضور داشتند که در هفت گروه پنج تیمی با انجام 98 بازی به مدت یک ماه با هم به رقابت پرداختند که در نتیجه تیم فوتسال داروخانه صادقی با غلبه بر حریفان خود قهرمان بیست و دومین دوره از رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان آستارا شد و تیم های شاهین و عزیزیان به ترتیب در رده های دوم و سوم این مسابقات قرار گرفتند.

این مسابقات با همکاری هیات فوتبال شهرستان آستارا و اداره ورزش و جوانان برگزار شد که اهدای کاپ قهرمانی ، تقدیر نامه و جایزه نقدی 30 میلیون ریال برای تیم اول ، 20 میلیون ریال برای تیم دوم و 10 میلیون برای تیم سوم از دیگر بخش های آیین اختتامیه بود.

 

نظر شما