جمع آوری شهرنت های بانک شهر در رشت

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۴:۱۶
کد خبر: ۴۲۹۴۳۹
جمع آوری شهرنت های بانک شهر در رشت
شهردار رشت از جمع آوری شهرنت های بانک شهر از سطح شهر رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، سید محمد علی ثابت‌قدم در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر درباره ایجاد شهر نت‌های بانک شهر در رشت اظهار کرد: در دوران تصدی «کریم سرپرست» به عنوان سرپرست وقت شهرداری رشت تفاهمنامه‌ای بین شهرداری رشت و بانک شهر منعقد شدو یکی از این تفاهم نامه‌ها در راستای ایجاد شهر نت‌های بانک شهر در نقاط مختلف شهر بود.

شهردار رشت با بیان اینکه تاکنون دو بار تذکر بابت جمع‌آوری شهر نت‌های بانک شهر داده شد، تصریح کرد: در صورت عدم توجه ، نسبت به جمع‌آوری تمام شهرنت‌های بانک شهر از نقاط مختلف رشت اقدام می‌شود.

وی با اشاره به چگونگی دادن پایان کار به ساختمانهایی که هنوز به تعهدات مالی خود عمل نکرده است، گفت: در این پروژه یک‌هزار و 100 متر مربع از اعیان انبار شرکت عمران و مسکن شمال به شهرداری واگذار شده و هیچ خلافی در این پروژه صورت نگرفته است.

ثابت‌قدم درباره عدم پرداخت حقوق پرسنل شهرداری متذکر شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از مرداد ماه سال 95 حقوق پرسنل به‌روز پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز تمام حقوق پرسنل اتوبوسرانی مربوط به ماه‌های فروردین و اردیبهشت پرداخت شد، خاطرنشان کرد: در چند روز آینده حقوق خرداد و تیرماه این سازمان نیز به طور کامل پرداخت می‌شود.

شهردار رشت به جابه‌جایی مداوم پرسنل مدیران و شهرداری این شهر اشاره کرد و یادآور شد: بخشی از این جابه‌جایی‌ها مربوط به  ساختار بین مرکز و مناطق شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه سیر جابه‌جایی‌ها در شهرداری رشت طی سال جاری بسیار کاهش یافته است، یادآور شد: برخی از این جابه‌جایی‌ها به دلیل شرایط محیط سازمان‌ها از جمله بازنشستگی و... ایجاد شده است.

ثابت‌قدم درباره دلایل تأخیر در پرداخت بیمه اجباری پرسنل شهرداری رشت گفت: شهرداری رشت بدهی‌هایی به سازمان تامین اجتماعی دارد‌ که این موضوع موجب بروز مشکلاتی در اجرای بیمه پرسنل شده و به زودی این مشکل برطرف می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان سازمان اتوبوس رانی و کمبود اتوبوس در رشت، خاطرنشان کرد: اکنون 50 دستگاه اتوبوس در شهر رشت مشغول به فعالیت هستند که با اخذ وام این کمبود اتوبوس به‌زودی برطرف می‌شود.

 

نظر شما