دریافت بیش از ۸ هزار تماس توسط ۱۲۳ گیلان

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۳۰۸۹۹
دریافت بیش از ۸ هزار تماس توسط ۱۲۳ گیلان
رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان از هشت هزار و 157 تماس با خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، محمد غلام زاده روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری مانور اورژانس اجتماعی بهزیستی گیلان گفت: از این تعداد پنج هزار 166 مورد منجر به مداخله تیم های سیار اورژانس اجتماعی بهزیستی گیلان شده است.
وی اظهار داشت: از این تعداد، 268 مورد مربوط به مداخله کودک آزاری و 138 مورد نیز مداخلات مربوط به همسر آزاری است.
وی در رابطه با مانور اورژانس اجتماعی بهزیستی نیز بیان کرد: این مانور به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر و آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برگزار شد.
رئیس روابط عمومی بهزیستی استان گیلان خاطر نشان کرد: مانور یاد شده، با هدف آشنایی مردم با خط تلفن 123 و فعالیت های اورژانس اجتماعی برگزار شد.
خط تلفن اورژانس اجتماعی بهزیستی به منظور ایجاد سیستم گزارش دهی سریع و قابل دسترس با اولویت دادن به کودکان (کودک آزاری) فعالیت می کند.
در دسترس قراردادن خدمات تخصصی سازمان بهزیستی به تمامی افراد جامعه، مداخله تخصصی موثر به منظور کاهش جرایم و جلوگیری از تشدید بحران و آسیب های اجتماعی و کاهش صدمات بر اقشار در معرض آسیب، مداخلات تخصصی به اقشار آسیب پذیر برای دستیابی به حقوق خود و توانمندسازی آنان و ارایه راهنمای های لازم در زمینه فعالیتهای سازمان بهزیستی از اهداف فعالیت اورژانس اجتماعی است.
22 تا 28 تیرماه هفته بهزیستی نام گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز