رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان آستارا :

فعالیت پنج مدرسه فوتبال در آستارا/تنها مربیانی که دوره گراس روتز را گذرانده اند مجوز فعالیت دریافت خواهند کرد

۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۰:۰۷
کد خبر: ۴۳۱۵۵۱
فعالیت پنج مدرسه فوتبال در آستارا/تنها مربیانی که دوره گراس روتز را گذرانده اند مجوز فعالیت دریافت خواهند کرد
در شهرستان آستارا، پنج مدرسه فوتبال دارای مجوز رسمی فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،وحید خاصی پور اظهارکرد: با بررسی و تکمیل پرونده متقاضیان، برای سال 1395 مجوز فعالیت برای 57 مدرسه فوتبال درسطح استان و یا مجوز آنها تمدید شده است .

وی با بیان اینکه از این میزان مدرسه فوتبال، پنج مدرسه مجوز فعالیت را در شهرستان آستارا دارند، ادامه داد: هیأت فوتبال آستارا، استقلال، امید، فرهنگ و ستارگان خزر هستند که جهت برگزاری کلاس های آموزشی در رده های مختلف، به اداره ورزش و جوانان شهرستان معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این مدارس فوتبال، فعالیت خود را برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان آغاز کرده اند.

خاصی پور از برگزاری دوره های مختلف آموزشی مربیان فعال توسط هیأت فوتبال استان گیلان خبر داد و افزود: طی چند سال اخیر شرایط خاصی برای فعالیت مربیان در این کلاس ها اعلام شده است که حضور در دوره "گراس روتز" نمونه ای از این شرایط می باشد.

وی با تأکید بر اینکه مربیان فعال در بحث آموزش، علاوه بر داشتن درجات مختلف مربیگری از فدراسیون، باید در این دوره ها حضور یابند، توضیح داد: هیأت فوتبال گیلان طی نامه ای به ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها ابلاغ کرده است تا از فعالیت مربیان بدون مدرک مربیگری گراس روتز ممانعت به عمل بیاورند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا در ادامه خطاب به کلیه مربیانی که در مدارس فوتبال و فوتسال فعالیت داشته، ولی در دوره فوق شرکت نکرده اند و در صورتیکه شرکت کرده اند، از مدت آن دو سال گذشته است، خاطر نشان کرد: در روزهای آتی، کلاس هایی در سه منطقه شمال استان به میزبانی تالش، شرق استان به میزبانی چابکسر و مرکز، غرب و جنوب استان به میزبانی رشت تشکیل می شود که متقاضیان می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

وی اضافه کرد: کلاس های منطقه شمال در تاریخ 25 و 26 تیرماه به مدت دو روز از ساعت 8 صبح لغایت 14 با حضور مربیان شهرهای آستارا، تالش، رضوانشهر، ماسال و انزلی برگزار می شود.

وی در پایان یادآور شد: مربیان علاقمند به فعالیت در مدارس فوتبال شهرستان می توانند با ارسال مدارک خود به کمیته آموزش هیأت فوتبال استان گیلان در این دوره شرکت نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز