نماز جمعه لنگرود و اسالم

۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۸:۲۵
کد خبر: ۴۳۱۷۷۳
نماز جمعه لنگرود و اسالم
امام جمعه لنگرود پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل متحد را موید صلح دوست بودن ایران دانست.
به گزارش خبرگزاری برنا ار گیلان، امام جمعه لنگرود در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره  طرفدار صلح در دنیا ست و پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت سازمان ملل متحد از سوی ایران در  سال 67 موید این موضوع است گفت : بعد از اعلام قطعنامه 598 سازمان ملل متحد  از سوی ایران ، رژیم بعثی عراق و دیکتاتور ملعون آن صدام  سریعا آن را پذیرفت.  
حجت الاسلام و المسلمین مهدی صدیق با اشاره به جایگاه شورای نگهبان در کشور افزود : شورای نگهبان قانون اساسی  وظیفه خطیری در قبال اجرا شدن صحیح قانون اساسی دارد و باید همیشه آگاهانه با مسائل برخورد کند.
امام جمعه موقت بخش اسالم نیز در خطبه های نماز جمعه امروز این بخش با گرامیداشت روز بهزیستی و تامین اجتماعی این دو سازمان را دو نهاد حمایتی دانست و گفت : مسوولان این دو سازمان که مستقیما با قشرهای مختلف مردم از جمله اقشار آسیب پذیر جامعه در ارتباط هستند باید بیشتر در زدودن محرومیت ها در جامعه تلاش کنند.
حجت الاسلام حسن خانجانی با اشاره به هفته عفاف و حجاب افزود: مسئله حجاب به عنوان یک پوشش متعارف همواره در طول تاریخ مد نظر بوده و زنان مسلمان نیز بدون توجه به قانون حاکمیت پوشش خود را حفظ می کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز