استاندار گیلان : رفع موانع تولید مهمترین موضوع روز استان است

۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۲۱:۵۹:۲۶
کد خبر: ۴۳۹۶۹۱
استاندار گیلان : رفع موانع تولید مهمترین موضوع روز استان است
استاندار عصر امروز در کارگروه رفع موانع تولید استان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید مهمترین موضوع روز استان است گفت : طی 6 ماه آینده باید کارنامه‌‌ی استان در راه‌اندازی مجدد تولید کارخانه‌های نیمه فعال مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی در این جلسه که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد برگزاری جلسات رفع موانع تولید در قالب اقتصاد مقاومتی را به منظور برطرف کردن مشکلات تولیدکنندگان عنوان کرد و افزود : آمارها نشانگر تلاش مجموعه‌های مختلف استانی در جذب تولیدکنندگان  به منظور بهره‌مندی از تسهیلات ستاد اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید مهمترین موضوع روز استان است خاطر نشان کرد : طی 6 ماه آینده باید کارنامه‌‌ی استان در راه‌اندازی مجدد تولید کارخانه‌های نیمه فعال  مشخص شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه منتظر آمار و ارقام بهبود یافته استان در بخش اشتغال و رونق تولید هستیم افزود : مدیران دستگاه‌ها، بانک‌ها و کارشناسان آنان باید این مسئله که امسال سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است را درک کرده و اهتمام ویژه از خود نشان دهند.

 گفتنی است تا کنون در  40 جلسه اصلی و 330 جلسه فرعی کارگروه رفع موانع تولید 1084 مصوبه در خصوص پرداخت تسهیلات و حل مشکلات بانکی، مالیاتی، بیمه‌ی تأمین اجتماعی، فراهم کردن زیر ساخت‌های زیر بنایی نظیر آب، برق و گاز و حل اختلافات بین دستگاهی برای حمایت از تولیدکنندگان به تصویب رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز