ادامه رقابتهای شطرنج قهرمانی رده های سنی گیلان در رشت

۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۱:۱۱
کد خبر: ۴۴۰۹۳۴
ادامه رقابتهای شطرنج قهرمانی رده های سنی گیلان در رشت
مسابقات شطرنج قهرمانی رده های سنی استان گیلان ، روز چهارشنبه در رشت پیگیری شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، در جریان این رقابتها و در بخش پسران ، در رده سنی زیر شش سال باراد یگانگی و آرشا کیوانی با کسب سه امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند و در رده سنی زیر 10 سال ، محمدحسین یزدانی با کسب پنج امتیاز صدرنشین است و پوریا سمرقندی با کسب چهار و نیم امتیاز در رتبه دوم قرار دارد .

در رقابتها رده سنی زیر 10 سال ، بورسا تسلیمی با کسب پنج امتیاز و سینا رضایی پور با کسب چهار و نیم امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند و در رده سنی زیر 12 سال پسران ، آرین برادران تمدن با کسب پنج امتیاز در صدر قرار دارد و احمدرضا دست گشا با کسب چهار و نیم امتیاز دوم است .

همچنین در رقابتهای رده سنی زیر 14 سال ، آرش داغلی با کسب چهار و نیم امتیاز در صدر قرار دارد ، ماهان رمضانی و میثم بهشتی با کسب چهار امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند .

در رقابتهای رده سنی زیر 16 سال ، آرمان حکیمی با کسب سه امتیاز صدرنشین است و در رده سنی زیر 18 سال پسران نیز ، آراد نظری و امیرمحمد ابراهیمی با کسب سه امتیاز در صدر جدول قرار دارند .

در رقابتهای شطرنج بخش دختران نیز ، در رده سنی زیر هشت سال ، عسل ابراهیمی و نازآفرین موسوی ، در رده سنی زیر 10 سال ، زهرا فرح وشی و ساحل معصومی برابر حریفان خود به برتری رسیدند و صدرنشین شدند . 

همچنین در در رده سنی زیر 12 سال دختران ، سحر معصومی و پارمیدا کیوانی و در رده سنی زیر 16 سال ، صفورا قانع موفق شدند بر حریفان خود غلبه کنند و در صدر جدول قرار گیرند . 

رقابتهای شطرنج قهرمانی رده های سنی استان گیلان ، از روز یکشنبه با حضور حدود 250 شطرنجباز از شهرها و بخشهای مختلف این استان در دو بخش پسران و دختران در مجموعه ورزشی یادگارامام شهرستان رشت آغاز شده است.

شطرنجبازان شرکت کننده در این دوره از رقابتها ، در رده های سنی زیرشش سال ، زیر هشت سال ، زیر 10 سال ، زیر 12 سال ، زیر 14 سال ، زیر 16 سال و زیر 18 سال و به مدت پنج روز با هم به رقابت می پردازند . 

همچنین در پایان این مسابقات ، نفرات برتر هر رده سنی رقابتهای شطرنج قهرمانی گیلان ، به عنوان نماینده این استان ، در رقابتهای شطرنج قهرمانی رده های سنی کشور حضور خواهند یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز