میثاقیان: مقابل تیم سپیدورد رشت بسیار ضعیف ظاهر شدیم

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۹:۱۴:۴۵
کد خبر: ۴۴۲۵۴۱
میثاقیان: مقابل تیم سپیدورد رشت بسیار ضعیف ظاهر شدیم
سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت : در دیدار برابر تیم سپیدرود رشت بسیار ضعیف ظاهر شدیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، اکبر میثاقیاندر پایان دیدار تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و بادران تهران افزود : از نحوه بازی تیم خودم رضایت ندارم چون بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتیم .

وی اظهار کرد : متاسفانه بازیکنان تیم ما خوب بازی نکردند و آن انتظاری را که مورد نظر کادرفنی بود را ، در زمین بازی به نمایش نگذاشتند و یک بازی پر اشتباه را برابر تیم سپیدرود رشت انجام دادند .

وی ادامه داد : البته با توجه به شرایط تیم ، به طور حتم در دیدارهای آینده بهتر ظاهر خواهیم شد چون تیم جدیدی نیز هستیم و زمان می برد تا مجموعه این تیم با شرایط لیگ دسته اول آشنا شود .

وی بیان کرد : تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در این بازی خوب ظاهر شد و توانست با یک ضربه پنالتی به برتری برسد و تماشاگران نیز به خوبی این تیم را تشویق کردند .

اکبر میثاقیان خاطرنشان کرد : البته توقع از من زیاد است و همه اتنظار دارند که با تیم بادران تهران به لیگ برتر صعود کنم که با توجه به این امر ، تمام تلاش خود را به کار می بندم و امیدوارم که با کمک مجموعه مدیریت ، کادرفنی و بازیکنان تیم بادران تهران ، این امر تحقق یابد و در پایان رقابتها بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم .

تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و بادران تهران عصر روز یکشنبه در هفته اول از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد . 

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز