الیاس اقلیمی سرمربی تیم ملی کانو کانادایی: عادل می تواند نماینده خوبی برای کانوی ایران در المپیک باشد

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۰:۲۸:۱۶
کد خبر: ۴۴۴۱۶۵
الیاس اقلیمی سرمربی تیم ملی کانو کانادایی:
عادل می تواند نماینده خوبی برای کانوی ایران در المپیک باشد
عادل مجللی تنها ملی پوش آبهای آرام کشورمان در المپیک ریو راهی این رقابت ها شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، الیاس اقلیمی سرمربی تیم ملی کانوکانادایی که هدایت عادل را در این رقابت ها بر عهده دارد شرایط وی را مناسب ارزیابی می کند و امیدوار است عملکرد خوبی را در ریو از خود بر جای بگذارد.

سرمربی تیم ملی کانوکانادایی کشورمان در خصوص وضعیت عادل مجللی المپین آبهای آرام گفت: شرایط عادل خوب است و خوشبختانه پس از خبر دریافت کسب سهمیه با انگیزه بسیار زیاد تمرینات خود را دنبال می کند.

الیاس اقلیمی در خصوص عملکرد عادل در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان اظهار داشت: عادل مسابقه خوبی را پشت سر گذاشت و فقط در نیمه نهایی با کمی بدشانسی نتوانست به فینال A راه یابد. عملکردش در فینال B نیز نشان داد که می توانست حتی روی سکو قرار بگیرد. به هر حال در مسافت 200 متر صدم ثانیه ها تعیین کننده است و عادل تجربه خوبی در این رقابت ها بدست آورد که می تواند در المپیک و دیگر مسابقات به کارش بیاید.

وی سطح مسابقات المپیک را بسیار بالا دانست و بیان کرد: همه می دانند که ورزشکاران برای کسب بهترین نتیجه به المپیک می آیند و سطح مسابقات بسیار بالا است. عادل کاملا رقبایش را می شناسد و بارها با آن ها مسابقه داده و می داند که باید با بالاترین تمرکز و آمادگی در رقابت ها شرکت کند.

اقلیمی در پاسخ به این سوال که آیا عادل مجللی که در آخرین روزها موفق به کسب سهمیه شده می تواند با ورزشکارانی که از ماه ها قبل المپیکی تمرین می کنند رقابت کند، تاکید کرد: عادل پس از مسابقات قهرمانی آسیای سال گذشته به طور مرتب در اردو بوده است. خوب قطعا المپیکی تمرین کردن متفاوت است اما انگیزه عادل باعث شده که او تمرینات با کیفیتی را انجام دهد. ضمن اینکه در 2 کاپ جهانی و مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان نیز شرکت کرده و قطعا تمرینات مناسبی برای این رقابت ها داشته است.

سرمربی تیم ملی کانو تشریح کرد: با اطلاعی که از شرایط پیست مسابقات به دست آوردیم کمی شرایط تمرینات را در روزهای پایانی تغییر دادیم. چون پیست لاگوآ احتمالا زمان مسابقات موج دارد، در روزهای اخیر تمرینات را به نحوی انجام دادیم تا مشکلی برای عادل در مسابقه پیش نیاید.

وی ضمن قدردانی از مسئولان فدراسیون عنوان کرد: رئیس و دبیر فدراسیون واقعا از ما حمایت داشتند و این حمایت باعث شد که امروز عادل آماده المپیک باشد. با اینکه خیلی دیر مشخص شد که ما سهمیه المپیک داریم اما پیش از آن نیز بعد از مسابقات قهرمانی آسیا از برنامه ها و اردوهای ما حمایت کردند و پس از کسب سهمیه نیز مقدمات اعزام ما به ریو خیلی زود انجام شد.

اقلیمی در پایان خاطرنشان کرد:بسیار به این رقابت ها خوشبین هستم و معتقدم عادل می تواند در المپیک برخشد اما واقعا سطح رقابت های المپیک خصوصا در مسابقات سرعتی و مسافت 200 متر بسیار بالا است. امیدوارم با دعای مردم عملکرد قابل قبولی را از عادل مجللی شاهد باشیم و سربلند از مسابقات به کشور باز گردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز