برگزاری کارگاه آموزشی آداب مذاکره در رشت

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۲۲:۴۸:۵۴
کد خبر: ۴۴۷۲۹۴
برگزاری کارگاه آموزشی آداب مذاکره در رشت
کارگاه آموزشی آداب مذاکره با تدریس دکتر محمدعلی بیدار مغز مدیر کل اسبق تشریفات نمایندگی ایران در سازمان ملل ، در سالن اجتماعات آتش نشانی رشت با حضوردکتر سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت؛ معاونان و مدیران شهرداری رشت با همکاری شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و مجتمع فنی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ، در این مراسم فاطمه قدیمی  مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با اشاره به برگزاری سلسله کارگاههای آموزشی و همایش هایی که با همکاری مدیریت برنامه ریزی شهرداری رشت برگزار می شود، افزود: این کارگاه آموزشی با همکاری مجتمع فنی تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در سلسله کارگاه های آموزشی که خواهیم داشت برای آشنایی بیشتر با حوزه دیپلماسی شهری ،  ارتباطات و پرستیژ شهر رشت گام های موثری برداشته می شود، گفت : ادامه مسیر آموزش در شهرداری رشت  موجب تعالی فردی و سازمانی تک تک پرسنل برای معرفی بهتر رشت و مجموعه مدیریت شهری می شود.

 مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی را اطلاع از یافته های جدید در عرصه مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: این کارگاههای اموزشی به تجمیع تجربیات و برقرای ارتباط مستقیم و ایجاد زمینه برای فعالیتهای خلاقانه منجر می شوند.

قدیمی با تاکید بر اینکه در مجموعه مدیریت شهری رشت تلاش می شود که علم و عمل همگام شوند تصریح کرد: دستیابی به نتایج راهبردی و کاربردی در راستای افزایش بهره وری و خلاقیت در انطباق با شرایط بومی از دیگر اهداف برگزاری کارگاههای آموزشی است.

در ادامه  دکتر محمد علی بیدار مغز مدیر کل اسبق تشریفات نمایندگی ایران در سازمان ملل در این کارگاه آموزشی به تشریح اصول و فنون مذاکره پرداخت و با تاکید بر تکنیک‌ها و فنون مذاکرات برای رسیدن به نتیجه برد برد اظهارداشت : انجام کار براساس برنامه لازمه موفقیت در هر مذاکره ای است.

دکتربیدار مغز چگونگی به دست گرفتن و کنترل فرایند گفتگو و کنترل و هدایت هوشمند مخاطب را در این کارگاه آموزشی تشریح کرد و خاطرنشان کرد: مذاکره فرآیندی گفت و گو محور است که بر روی یک موضوع مشخص در جهت رسیدن به اهداف فردی یا سازمانی توافق صورت می پذیرد ،مذاکره در جهت تامین نیازها،رضایت و منافع طرفین است و بایستی دارای ارزش افزوده باشد .

وی در ادامه  با بیان ویژگی های مذاکره خوب و اثر بخش، به تشریح ترفندها و فریبها در مذاکرات پرداخت و افزود: با استفاده از این ترفندها طرف مقابل به طور ناخودگاه از شما امتیاز می گیرد بنابراین آشنایی با راه های مقابله با ترفندها و فریبها می تواند مذاکره کنندگان را هوشیار و موفق سازد.

وی اهمیت حفاظت از اسناد مذاکرات را مورد تاکید قرار داد و افزود: مذاکرات قوانین بسیاری دارد  مذاکره موفق، نیاز به دانش کاملى از اصول و  تکنیک‌هاى مهم دارد.

در پایان این کارگاه آموزشی دو تیم مذاکره به صورت نمادین از شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی تشکیل و اصول و فنون اموزش  داده شده در این کارگاه را به صورت عملی اجرا کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز