اولین دیدار پس از ۲۶ سال با یک آزاده سرافراز توسط شوراى شهر چهارم و امور ایثارگران شهردارى رشت

۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۰:۲۵:۱۳
کد خبر: ۴۴۷۴۴۴
اولین دیدار پس از ۲۶ سال با یک آزاده سرافراز توسط شوراى شهر چهارم و امور ایثارگران شهردارى رشت
در این دیدار که با حضور فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شوراى اسلامى شهر و سید رضا موسوى روزان عضو شوراى اسلامى شهر و امیر ترومیده مدیر امور ایثارگران شهردارى رشت و نماینده ایثارگران منطقه دو صورت پذیرفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، در این دیدار شیرزاد ضمن تبریک به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامى افزودند ثبت خاطرات ارزشمند دفاع مقدس مانع از کمرنگ شدن آن و به فراموشی سپردن ارزشها و رشادتهاى سال هاى دفاع مقدس میباشد . ثبت مصایب و مشکلات دوران اسارت باعث خواهد شد تا با انتقال صحیح آن به نسل جوان فرهنگ غنى ایثار و شهادت همواره در فضاى جامعه زنده بماند . ایشان با بیان اینکه فرزندان این عزیزان وظیفه ى سنگینى در ثبت و انتقال آن به جامعه خواهند داشت افزودند فرزندان شاهد دوران دفاع مقدس میتوانند همدردان نزدیکى با فرزندان شهداى حرم باشند .

موسوى روزان با بیان اینکه خانواده شهدا غیر قابل تکرار و سخنان شان همچون گوهرى ارزشمند چراغ راه آیندگان است افزودند ما باید از این سرمایه هاى ارزشمند بهره برده و بدانیم که ارزشهاى معنوى این فداکاریها تنها از طریق ارتباط نزدیک با خانواده این عزیزان ملموس تَر است .

واقعاً نمی توان عظمت دوران بى پدرى فرزندان شهید و تحمل رنج خانواده جانباز را وصف نمود ولى انتقال این عظمت به جامعه از مهم ترین وظائف ماست . 

آقاى اسفندیار پورمجیب آزاده سرافراز جنگ تحمیلى با بیان اینکه این اولین دیدار مسولین شهرى پس از۲۶ سال از منزل ایشان است و افزود هر چند آرمانهاى یک آزاده بسیار والاست ولى دیدار مسولین باعث دلگرمى این عزیزان خواهد شد و نشانگر این است که هنوز این آرمانها در نزد مسولین جایگاه ویژه اى دارد .

ایشان در ادامه با بازگویى دو خاطره از دوران اسارت افزود تمام لحظات دوران اسارت پر است از درسهاى چگونه زیستن و ما شاهد معجزاتى در این دوران بوده ایم .

آقاى ترومیده ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامى و تشکر از همراهى همیشگى حامیان محترم ایثارگران در شوراى اسلامى شهر افزود بسیار خرسندیم که از سوى مجموعه شهردارى این دیدار صورت پذیرفت و امیدواریم که دیدار این عزیزان که سرمایه هاى اصلى انقلاب هستند بسیار پر رنگ تَر از گذشته گردد . 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز