دیدار نماینده رودسر و املش در مجلس با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان

۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۲۱:۴۱:۱۴
کد خبر: ۴۶۱۴۴۷
دیدار نماینده رودسر و املش در مجلس با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس از پیگیری مطالبات و نیازمندیهای ورزش وجوانان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ،اسداله عباسی در دیدار با مسعود رهنما مدیر کل و اعضای شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت : این اداره کل در بخش اعتبارات ، سرانه فضای ورزشی ، حقوق دستمزد کارکنان و نیروی انسانی دچار کمبود هایی است که سعی میکنیم در شورای برنامه ریزی و اداری پیگیراین نیازها و مطالبات باشیم.

وی افزود : بر اساس قانون می توانیم قهرمانان ورزشی مورد تأیید وزارت را در دستگاه ورزش وجوانان جذب کنیم که با جذب آنها مشکل کمبود نیروی انسانی متخصص هم جبران خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : این اداره کل نسبت به همه دستگاههای استان و نسبت به وزارتخانه از نظر حقوق و دستمزد در رده های آخر قراردارد که باید با کمک نمایندگان مجلس این همسان سازی انجام شود.

مسعود رهنما با اشاره به توزیع نامتوازن سرانه فضاهای استان افزود : متأسفانه برخی سالن های ورزشی در رشته هایی که هیچگونه تقاضا و استعدادی وجود نداشته ساخته شده که هیچ کمکی به ورزش قهرمانی و استعدادیابی نمی کند.

وی سرانه فضاهای ورزشی گیلان را نسبت به کشور پایین ارزیابی کرد و گفت : از این نظر ما در رده هفدهم کشور قرار داریم که انتظار میرود با کمک همه مسئولان افزایش کیفی و سالنهای تخصصی را شاهد باشیم .

رهنما با اشاره به فعالیت 750 هیئت ورزشی در کل استان گفت : اعتبارات فصل 5 برای کمک به هیئتهای ورزشی بسیار اندک است که با این وجود نمی توان به هیئتهای ورزشی که کار پرورش و حمایت از قهرمانان را بر عهده دارند کمک کرد.

وی در خصوص قانون ماده 88 در واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی گفت : در این قانون اگرتسهیلاتی برای هیئتها و قهرمانان ورزشی در نظرگرفته شود کمک بزرگی به ورزش خواهد شد.

یاورمسرور معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل هم گفت : وضعیت حقوق و مزایای کارکنان این اداره کل زیر خط فقراست و امید داریم با کمک نمایندگان و مسئولان این وضعیت که تأثیر بسزایی در کارایی و بهره وری دارد بهبود یابد.

رضا مودبی رئیس اداره ورزش وجوانان رودسر هم با ارائه گزارش کاملی از فعالیتها ، امکانات و نیازمندیهای این شهرستان گفت : سالن اختصاصی بوکس ، زمین چمن مصنوعی فوتبال و آماده سازی استخر شنای رودسر از مهترین نیازهای مردم و ورزشکاران این شهرستان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز