هفته دهم جام آزادگان:

پیروزی شیرین خانگی ملوان بندرانزلی

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۴:۵۳
کد خبر: ۴۷۰۳۴۶
پیروزی شیرین خانگی ملوان بندرانزلی
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درهفته دهم رقابتهای لیگ دسته یک کشور،جام آزادگان توانست با یک گل حریف مازندرانی خود نساجی قائمشهر را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان ، هفته دهم لیگ دسته اول کشور جام آزادگان به میربانی ملوان بندر انزلی در ورزشگاه تختی این شهر برابر نساجی قائمشهر مازندران راس ساعت 15 و 15 دقیقه درهوایی ابری آغاز شد

ملوانان به سرمربیگیری محمد مایلی کهن از ایمان صادقی ،مهدی رستمی، فرزاد جعفری، صادق صادقی،سعید یوسف زاده،محمد آبشک، حسین قنبری،یاسر وکیلی،شاهین ثاقبی،ایمان مهدی نژاد و مهیار زحمتکش را به عنوان 11 بازیکن اصلی میدان در برابر نساجی مازندرانی به خدمت گرفته بود .

نساجی مازندران نیز در این بازی محمد علی نعمتی،مرتضی غلامعلی تبار،علی گودرزی، کاظم حیات منش، حمید نعمتی، میثم کریمی، عباس یحیی بیگی،مجتبی رمضانی،احسان تاییدی،محمد علی نژاد و محمد عباس زاده را به سرمربیگری محمود فکری در میدان داشت .

قضاوت این دیدار برعهده محمدرضا فغانی بود و حمید کنعانی، امیرمبشر و ناصر جنگی وی را در امر قضاوت یاری کردند.

بازی از ابتدا بصورت هجومی آغاز شد و اولین حرکت بازیکنان نساجی مازندران دردقیقه اول بازی بی نتیجه ماند،

دردقیقه شش بازی برخورد توپ به دست مدافع نساجی مازندران از سوی داور میدان خطا اعلام نشد و این کار اعتراض تماشاگران و بازیکنان ملوان را درپی داشت.

اولین کارت زرد این دیدار در دقیقه 23بازی از سوی داور میدان به حسین قنبری بازیکن شماره 20 ملوانان داده شد.

درجریان بازی نیز با صدا زدن نام مرحوم مهرداد اولادی بازیکن مازندرانی تیم ملوان بندرانزلی پاسخ روحش شاد را از هواداران دریافت می کردند .

نه اینتر،نه میلان ،فقط شمال ایران نیز از شعارهایی بود که طرفداران دوتیم فریاد می زدند.

دردقایق وقت اضافه نیمه اول بازیکن شماره 31 ملوانان ایمان مهدی نژاد روی خطای بازیکن نساجی قائمشهر مصدوم شد و ملوانان مجبور به انجام یک تعویض اجباری شدند.

دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل نیمه اول را به پایان رساندند.

نیمه دوم با تعویض اجباری ملوانان آغاز شد و رضا اعتمادی به جای ایمان مهدی نژاد بازیکن مصدوم شده ملوانان به زمین بازی آمد.

گل اول ملوانان را حسین قنبری بازیکن شماره 20 ملوانان دردقیقه 49 بازی روی ارسال محمد آبشک وارد دروازه نساجی قائمشهر کرد.

تلاش دوتیم درادامه نتیجه ای درپی نداشت و این دیدار بااحتساب چهار دقیقه وقت اضافه درنیمه دوم با نتیجه یک برصفر به نفع ملوان بندرانزلی به پایان رسید و ملوانان توانستند سه امتیاز شیرین خانگی را به هواداران خود هدیه کنند.

ملوانان با کسب این پیروزی با یک پله صعود به جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ دسته یک جام آزادگان قرار گرفتند.

 

نظر شما