جام گیل؛

تیم فوتبال دخانیات رشت برابر فجر شهید محسنی رضوانشهر به برتری رسید

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۲:۲۸
کد خبر: ۴۷۰۳۵۰
تیم فوتبال دخانیات رشت برابر فجر شهید محسنی رضوانشهر به برتری رسید
در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل ، تیم دخانیات رشت برابر فجر شهید محسنی رضوانشهر به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان ، در این مسابقه که در شهرستان رشت برگزار شد ، تیم فوتبال دخانیات رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال فجر شهید محسنی رضوانشهر را شکست دهد.

در جریان این دیدار که از هفته پنجم این رقابت ها برگزار شد، تیم فوتبال دخانیات رشت بهتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام توانست با به ثمر رساندن یک گل ، هر سه امتیاز این بازی را کسب کند .

همچنین در دیگر دیدار برگزار شده از هفته پنجم این مسابقات ، تیم فوتبال رکود چای ناطق لاهیجان با نتیجه سه بر دو مغلوب شهرداری کلاچای شد تا تیم شهرداری کلاچای همچنان صدرنشین این رقابت ها باقی بماند.

در دیگر بازی برگزار شده نیز ، تیم های فوتبال شهرداری ماسال و مهتاب بافت شفت رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال شهرداری کلاچای در صدر جدل قرار دارد ، تیم های فوتبال دخانیات رشت و ملوان نوین انزلی نیز در مکان های دوم و سوم قرار دارند .

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 16 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز