کانون های مساجد گیلان بر مبنای پژوهش توسعه می یابد

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۷۰۴۲۸
کانون های مساجد گیلان بر مبنای پژوهش توسعه می یابد
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان بیان کرد: یکی از اولویت های کانونهای مساجد استان پژوهش محوری است و بر همین اساس یکصد هسته پژوهش در این مراکز تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان،حجت الاسلام سلیمان پور ابراهیم افزود: هسته های پژوهش در راستای احیای مسجد طراز اسلامی و دستیابی به چشم انداز جامعه اسلامی مسجد محور در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه هر قدر هسته های پژوهش قوی‎تر باشند برنامه ریزی ها نیز محکم تر خواهد بود، گفت: کانونی موفق است که بتواند با مراکز آموزشی و فرهیختگان محل خود ارتباط مستمر و پایدار برقرار کند.

وی ادامه داد: تربیت محقق در راستای مسجد طراز اسلامی، پژوهش محور شدن همه برنامه ها، اقدامات و فعالیت ها، مدون و منظم کردن برنامه ریزی از اهداف تشکیل هسته های پژوهش در مساجد است.

وی با اشاره به ساماندهی هسته های پژوهش در سال جدید اظهار کرد: در سال جاری باید 10 درصد کانون های مساجد استان دارای هسته پژوهش می شدند که خوشبختانه گیلان در این زمینه پیش تر از سهمیه گام برداشته است.

حجت الاسلام پورابراهیم افزود: در زمان حاضر یکصد هسته پژوهش بیشتر از سهمیه تعیین شده در کانون های مساجد تشکیل و ساماندهی شده و در سایت عمران معنوی کانون های مساجد ثبت شده است.

وی، بر پیگیری و اهتمام به مولفه های آموزش و پژوهش درکانون های فرهنگی و هنری استان تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز