سی ام مهر ماه آخرین روز ثبت نام بیستمین دوره ازدواج دانشجویی است

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۸:۵۵
کد خبر: ۴۷۰۴۳۵
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری از سی ام مهر ماه به عنوان آخرین روز ثبت نام بیستمین دوره ازدواج دانشجویی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در گیلان، به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ثبت نام شرکت در بیستمین دوره ازدواج دانشجویی تا پایان مهرماه 95 ادامه دارد.

دانشگاهیان می توانند با مراجعه به آدرس ezdevaj.nahad.ir جزئیات خاص این سفر زیارتی را مطالعه و ثبت نام کنند. ثبت نام شرکت در بیستمین دوره ازدواج دانشجویی از ۲۲ شهریور آغاز شده است.

دانشجویانی که تاریخ عقد آنان در عقدنامه از 1/7/94 تا 30/7/95 باشد می توانند در این دوره ثبت نام کنند و از برنامه ی متنوع آن بهره ببرند. همچنین جامانده های نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی که تاریخ عقد آنها 1/7/93 تا 1/7/94 می باشد در صورتی که یکی از زوجین در حال حاضر دانشجو باشند. می توانند ثبت نام کنند و در صورت اختصاص سهمیه از طرف ستاد ازدواج دانشجویی از این سفر معنوی استفاده خواهند کرد اگر هر دو زوج دانشجو باشند فقط یک نفر از آنان نیاز به ثبت نام در این دوره دارد و نیازی نیست هر دوی آنان اقدام به ثبت نام کنند.

دانشجویان باید پس از ثبت نام، مدارک لازم را جهت تایید به دفتر نهاد دانشگاه یا دفتر استانی مربوطه ارایه نمایند و (با توجه به این که در برخی از دانشگاه ها دفتر نهاد وجود ندارد لازم است، دفاتر استانی ترتیبی اتخاذ نمایند که علاوه بر تسهیل امور ثبت نام دانشجویان این مراکز، بر مراحل تایید نیز نظارت بیشتری داشته باشند) دفاتر نهاد باید حداکثر یک هفته پس از دریافت مدارک هر داوطلب، نسبت به تعیین تکلیف در خصوص تایید یا رد ثبت نام در سایت ازدواج دانشجویی اقدام نمایند.

دانشجویان باید دقت لازم را در مراحل ثبت نام اینترنتی داشته باشند چرا که ویرایش اطلاعات ثبت نام شده توسط خود داوطلب تنها تا قبل از تایید رابط ازدواج امکان پذیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز